czwartek, 19 kwietnia 2018

Lauren Blakely "Pan O."

 

Nick Hammer to wzięty mężczyzna, który stworzył opowieść o super bohaterze Pan Orgazm. Któregoś dnia siostra jego najlepszego przyjaciela prosi go o nietypową pomoc. Harper, śliczna iluzjonistka z burzą rudych loków, zupełnie nie radzi sobie z mężczyznami. Nick bardzo chce spełnić oczekiwania siostry swojego kumpla, jednak prędko zauważa, że myśl o Harper w ramionach innego faceta jest dość trudna do zniesienia. Nick nie spodziewał się, iż co może się wydarzyć i jakie można ponieść tego konsekwencję.
Czy zawzięty kawaler zostanie usidlony przez piękną rudowłosą kobietę?
Czy Nick sięgnie po zakazany owoc?

Tytułowego bohatera poznaliśmy w pierwszej części „Pana Wyposażonego” tam poznaliśmy zarys wydarzeń to, co zaczynało się między kochankami dziać. Teraz mamy wszystko wyjaśnione a kiełkujące uczucie widać jak na dłoni. Pożądanie i napięcie jest tak namacalnie wyczuwalne, że książkę pochłonęłam przez jedno popołudnie.
"To taki intymny moment, gdy rozpadasz się przed kimś na kawałki, gdy rezygnujesz z wszelkiej kontroli. Jak powiedziałem, doprowadzanie kobiet do orgazmu to moje ulubione hobby-ale byłem zachwycony, że Harper tak cholernie zależy na mojej rozkoszy."
„Pan O.” jest to historia, która wyjaśniła mi wiele rzeczy, lecz jeśli ktoś z was nie czytał ”Pan Wyposażony” to nic się nie stało. Powieść jest tak napisana, że bez problemu możemy przeczytać nie znając tomu pierwszego. Choć i zachęcam was do przeczytania całego cyklu.
"Uśmiechnęła się do mnie lekko, słodko i seksownie rozchylając wargi, a ja miałem wrażenie, że ten uśmiech jest przeznaczony wyłącznie dla mnie. Starałem się chłonąć takie chwile, zdając sobie sprawę, że za jakieś dwie doby będzie po wszystkim."
Jak domyślacie się Spencer i Nick to najlepsi przyjaciele. W ostatnim czasie bardzo dużo spotkałam książek o tej tematyce. Jest to ciekawa fabuła, która nie nudzi mi się i mogłabym ją czytać na okrągło. Książka jest napisana oczami Nicka, które ciągle chce jednego. Namiętny romans bez żadnych zobowiązań przeradza się w coś więcej, lecz czy bohaterowie uporają się powracającą przeszłością Nicka?
"Jak mogłem kiedykolwiek zakładać, że byłbym w stanie tak po prostu z niej zrezygnować? Takie rozwiązanie zwyczajnie nie wchodziło w grę, niezależnie od tego, kim był jej brat."
Pan O jest to idealna książka na letnie wieczory i nie tylko. Autorka w bardzo ciekawy sposób wykreowała akcję, jaki bohaterów. Sceny zbliżeń czytamy z wypiekami na twarzy i szybszym biciem serca. Niewątpliwie książkę gorąco polecam!

Lauren Blakely
"Pan O."
Cykl: Big Rock tom 2
Wydawnictwo Editio red

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)