sobota, 5 maja 2018

J. Daniels "Wszystko, czego pragnę"

 

Gorący romans, który nie powinien się wydarzyć!

Luke Evans to łamacz kobiecych serc. Nie chciałam dawać mu mojego. Nie, skoro nie chciał się zaangażować. Dał mi tyle, dokładnie tyle, ile potrzebowałam, żeby się w nim zakochać. Powtarzam to sobie, by przekonać o tym samą siebie. Ale przecież znam prawdę.
Zakochałabym się w nim nawet na odległość.

Podarowanie Luke'owi mojego serca było najłatwiejszą rzeczą, jaką kiedykolwiek uczyniłam. Naiwnie pragnęłam więcej z nadzieją, że on chce tego samego, co ja. Próbuję go nienawidzić. Próbuję o nim zapomnieć. Ale to wcale nie jest takie proste. Miłość to bezwzględna suka, a ja jestem jej najnowszą ofiarą.

Tessa Kelly to modliszka. Gdy na ciebie spojrzy, nie tylko zjada twoje serce, lecz także duszę. To, co było między nami, było idealne, prawdziwe. Było spełnieniem moich marzeń. Ale ona to zniszczyła. Zniszczyła nas. Próbuję jej nienawidzić. Próbuję o niej zapomnieć. Ale to wcale nie jest takie proste. Miłość jest dla ludzi, którzy mają nadzieję, a ja nie mam już żadnej.

AUTOR: J. Daniels
TYTUŁ: Wszystko, czego pragnę
CYKL: Alabama Summer tom 2
WYDAWNICTWO: Edipresse Książki
Moja ocena: 8/10

„Wszystko, czego pragnę” jest to druga część historii, lecz tym razem poznajemy dalsze losy Luka i Tessy. Tą opowieść czytałam z zapartym tchem gdyż nie mogłam się doczekać zakończenia. Ta część była inna od poprzedniej pełnej cierpienia i rozgoryczenia a także głupoty, bo tak naprawdę nie umieli się dogadać a wystarczyło szczerze porozmawiać.

Tessa jest to osoba nierozważna, spontaniczna i która chce już ustatkować się przy jedynym mężczyźnie. Nie jest to jej dane, ponieważ niedokończone sprawy i słowa powodują, że odchodzi od niego. Rok później nie może się pozbierać po tych wydarzeniach i nie może spotkać odpowiedniego kandydata.

Luk’e to mężczyzna, który ma za sobą trudną przeszłość. Związek z Tessą gwarantował mu spokój i ukojenie. Nie spodziewał się, iż ta kobieta zawładnie jego światem i nie tylko. Po wydarzeniach, które miały rok temu miejsce Luke nadal nie może zapomnieć o pięknej rudowłosej dziewczynie. Ma tajemnice, o których nie chciał nikomu nic mówić a z nikim się dzielić. I właśnie na tym polegał problem a Luk’e tego nie widział.

Autorka porusza w powieści temat uzależnień od alkoholu. Ojciec Luk’e po śmierci żony nie mógł się pozbierać, lecz zapomniał, że także ma na wychowaniu syna. Jako zapomniane dziecko sam musiał się zmagać z opieką nad sobą i całą resztą. Bardzo było mi go żal i tego, jakie piętno odcisnęło na nim. J. Daniels mówi także o narkotykach i próbie gwałtu. Jest to bardzo ciężki temat, lecz powinniśmy się wystrzegać randek w ciemno, bo nigdy nie wiadomo, kogo możemy spotkać.
Książkę czytało się bardzo szybko. Po przeczytaniu kolejnej książki autorki byłam zaskoczona w pozytywny sposób. Tak jak wcześniej powiedziałam uwielbiam twórczość autorki i nie mogę się doczekać kolejnej części i niesamowitych przygód kolejnych bohaterów.

„Wszystko, czego pragnę” jest to kolejna niezwykła książka autorki, która przez swoje powieści przekazuje nam bardzo wiele cennych rad. Nie zawsze jest tak jak byśmy sobie wymarzyli, ale często możemy stanąć na chwilę i zastanowić się nad własnym życiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)