poniedziałek, 23 maja 2016

Abbi Glines " O krok za daleko "

O krok za daleko jest to pierwsza książka z cyklu Rosemary Beach. Abbi Glines pokazuje nam dziewiętnastoletnią Blarie, która ma ciężką sytuację. Właśnie niedawno zmarła jej mama a ojciec kilka lat temu zostawił ich dla innej kobiety.  W trudnej sytuacji Blarie kontaktuje się z tatą prosząc o pomoc. Abracham, tata Blarie niechętnie się zgadza na przyjazd córki. Dziewczyna zabierając swoje rzeczy, starego forda po mamie i rewolwer pod siedzeniem samochodu wybiera się do Rosemary Beach. Na miejscu poznaje Rasha, który niechętnie pozwala przenocować dziewczynie. Ich stosunki z początku są bardzo chłodne, z czasem przekonują się do siebie i zakochują. Miłość, która w pierwszej chwili wydaje się przepiękna staje się bardzo trudna. Sekret rodzinny który wyjdzie na jaw może przekreślić ich miłość na resztę życia. 

"Jeśli pozostanę sobą i nie zapomnę,kim jestem,wszystko będzie dobrze."
 Czytając książkę w pierwszej chwili myślałam, że będę czytać opowieść o miłości kończącej się Happy Endem. Książka wyzwoliła we mnie tak wiele emocji, że nie mogłam przestać czytać. Pochłonęłam ją bardzo szybko, bo wystarczył mi jeden dzień. 
O krok za daleko to interesująca, płomienna, fascynująca powieść obyczajowo-erotyczna. Ta książka wciąga bez reszty. Namiętność, uczuciowe wzloty to zaledwie przedsmak tego, co czeka czytelników powieści. Jak ta historia potoczy się dalej? Zapraszam do sięgnięcia do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)