niedziela, 18 lutego 2018

Alison G. Bailey "Present Perfect" [PRZEDPREMIEROWO]

 


Amanda Kelly chciała być doskonała dla rodziców i dla niego. Ciągle dążyła do perfekcji do takiej jak jej siostra Emily, do której ciągle była porównywana. Tylko jedna osoba kochała ją taką, jaka jest. Amanda uważała, że jedyną rzeczą, na jaką zasługuje w życiu jest to przyjaźń z Noahem, której bardzo bała się stracić. W jej życiu wszystko działo się z pewnym planem, lecz pewnego dnia zaczęła sobie uświadamiać, iż Kocha swojego przyjaciela. Odtrącała jego miłość bijąc się, że może go stracić na zawsze, lecz była zazdrosna o inne dziewczyny, które mogły go mieć. Nie potrafiła ukrywać swojego uczucia. Był dla niej ideałem, który Amanda tak pragnęła a jednak nie pozwoliłaby był jej.  Odrzuca jego uczucia, lecz za każdym razem chce być blisko niego.
Pojawiaj się tragedie, na które nie mamy wpływu i osoby, które krzywdzą nas. Amanda wyjeżdża na studia i żyje pełnią życia studenta, lecz nigdy nie zapomina o przyjacielu. Pewnego dnia świat dziewczyny zaczyna się rozpadać a ona musi zrezygnować z marzeń. Los płata jej figle i nagle zaczyna uświadamiać jej, co tak naprawdę straciła.
Co zrobi Amanda, kiedy Noah wyzna jej miłość?
Kim jest Dalton i jakie ma znaczenie w życiu Amandy?
Jak potoczą się dalsze losy Amandy i Noaha?
"Zawsze będę o ciebie dbał. O ciebie i o to, żeby nie zabrakło ci słodyczy, Tweet."
 Autor: Alison G. Bailey 
Tytuł: "Present Perfect"
Cykl: Prefect (tom 1)
Data Premiery: 22 02 2018
Wydawnictwo NieZwykłe
Liczba stron: 419
Moja ocena: 9/10

Przyjaźń jest czymś pięknym, które powinniśmy pielęgnować i być wsparciem dla drugiej osoby. Od przyjaźni do miłości dzieli nas tylko jeden krok. Tak właśnie było z głównymi bohaterami. Urodzili się tego samego dnia, ale dzieliła ich tylko minuta. Później, jako dzieci stali się nierozłączni. Jedno drugiemu mogło się zwierzyć z największych sekretów. To właśnie Amanda dzięki przyjacielowi przetrwała swoje najgorsze dni i dzięki niemu mogła się uśmiechać. Kiedy Noah postanowił wyznać uczucie ukochanej ona postanowiła udawać, że nic do niego nie czuje gdyż bała się, lecz ja do tej pory nie rozumiem jej postępowania. Jak można bronić się przed czymś, co jest tak piękne i wspaniałe i co zdarza się tylko raz w życiu?

Alison G. Bailey urodziła się w Charleston w Karolinie Południowej. Uczęszczała na Uniwersytet Winthrop, gdzie zdobyła wiedzę i tytuł licencjata o teatrze. Z różnych przyczyn osobistych na jakiś czas musiała odłożyć piór i odłożyć karierę na jakiś czas. Do pisania powróciła za namową przyjaciółki i wtedy powstało „Present Perfect”. Alison nadal mieszka w Charleston z mężem i dwoma psami.

Kiedy po raz pierwszy przeczytałam zapowiedź na FB wydawnictwa opis książki oczarował mnie. Bardzo chciałam przeczytać tą historię, bo wydawała mi się wyjątkowa. Oczekiwałam po książce bardzo wiele a dostałam jeszcze więcej niż się spodziewałam. Książkę zaczęłam wczoraj wieczorem i mogę powiedzieć, iż ją pochłonęłam, bo do rana miałam przeczytaną. Autorka podała mi na tacy emocjonującą opowieść, od której nie mogłam się oderwać. Moje serce pękało na małe kawałeczki, oczy same płakały a ciało całe trzęsło się nie mogąc uwierzyć, że tak można cierpieć.
"Zasługujesz na to, co najlepsze, a ja chciałabym być najlepsza, ale nigdy nie będę. Tylko się na mnie zawiedziesz. Zawsze zawodzę ludzi. Jesteś ostatnim człowiekiem, którego chciałabym rozczarować."
 Amanda to dziewczyna z kompleksami, która kocha życie i swojego przyjaciela Noaha, choć do reszty znajomych już nie miała takiego szczęścia. Strach nie pozwalał na zbudowanie jej szczęścia, ale była pełna empatii i ciepła. Czasami wkurzało mnie postępowanie i niezdecydowanie Tweet i miałam ochotę wejść do książki i potrząsnąć, aby opamiętała się, ale bardzo ją polubiłam a to, co wydarzyło się później przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
 "Nie uciekaj od trudności. Przetrwanie ich buduje twoją siłę i osobowość."
Noah to przyjaciel i mężczyzna idealny dla każdej kobiety. O takim facecie każda z nas może poważyć. Nigdy nie przestał kochać Tweet a kiedy go odtrącała zawsze do niej wracał. Autorka stworzyła młodego mężczyznę, który w szkole uchodził za najbardziej seksownego i każda chciała go mieć. Zawsze myślał o przyjaciółce, ale musiał w swoim życiu iść dalej. Noach okazał się prawdziwy i nierealny za razem a jego miłość do Amandy niejednokrotnie wywoływały szybsze bicie mojego serca. Tak młodym wieku zrozumiał, kogo kocha i chciał zawalczyć o to szczęście.
 "Nie musisz być doskonała w swoim życiu, ale zawsze bądź w nim obecna. Teraźniejszość jest najdoskonalszym prezentem, jaki możesz dostać."
Poznajemy też Brada i Daltona. Daltona poznajemy dużo później, ale wnosi do powieści bardzo wiele i pomaga Amandzie dojść do siebie. To dzięki niemu Tweet zrozumie, co tak naprawdę powinna zrobić w swoim życiu.
"Gdybyśmy stworzyli związek, przez jakiś czas mogłoby być nawet lepiej, ale to nie trwałoby w nieskończoność. Nie byłam wystarczająco dobra, by wytrzymał ze mną na zawsze. A ja potrzebowałam go w swoim życiu. Na zawsze."
Alison G. Bailey jest przykładem autorki, która pisze niesamowicie pięknie. W tej historii czujemy ogrom emocji, które czujemy całym sobą. Świetny styl i dopracowani i zróżnicowani bohaterowie oraz druzgocąca fabuła to wszystko składa się, że na bardzo długo nie zapomnę tej powieści.


Present Perfect to niesamowita historia opisująca prawdziwą przyjaźń, która przeradza się w miłość. Książka udowadnia nam, iż nie musimy być perfekcyjni tak jak inni by chcieli. To właśnie my powinniśmy kierować się swoimi przeczuciami i tym, co podpowiada nam serce. Nie watro marnować czasu gdyż życie jest krótkie i nigdy nie wiadomo, co może się zdarzyć. 

Dziękuje wydawnictwu za możliwość przeczytania książki Wydawnictwu NieZwykłe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)