sobota, 10 listopada 2018

L.J. Shen "Skandal"

Nazywają go Cichy nie bez powodu. Jest surowy, oziębły, wyrachowany i rzadko się odzywa. A kiedy to robi, w jego słowach słychać pogardę. A kiedy to robi, jego słowa nie są przeznaczone dla mnie. A kiedy to robi, mój żołądek fika koziołki, a mój świat wywraca się do góry nogami. Ma trzydzieści trzy lata. A ja osiemnaście. Jest samotnym ojcem i partnerem biznesowym mojego ojca. A ja jestem dla niego tylko dzieckiem i córką jego wroga. Jest emocjonalnie niedostępny. I… coś do niego czuję. Coś, czego nie powinnam. Trent Rexroth złamie mi serce. Nieszczęście wisi w powietrzu, jest wyryte w mojej duszy. A mimo to nie potrafię trzymać się od niego z daleka. Skandal jest ostatnią rzeczą, której potrzebuje moja rodzina. Ale właśnie ten skandal im zapewnimy. Och, to będzie piękny chaos.




TYTUŁ: Skandal
AUTOR: L.J. Shen
CYKL:  Święci Grzesznicy (tom 3)
WYDAWNICTWO  Edipresse Książki

„Skandal” to trzeci tom serii Święci Grzesznicy. Ja miałam tą przyjemność i przeczytałam dwie pierwsze części, ale jeśli ktoś nie czytał to nic nie szkodzi. Jest to odrębna historia, których wcześniej czytelnik nie musiał poznać. Jeśli już zauważyliście to bardzo lubię czytać romanse, więc i przy tej powieści nie mogłam przejść obojętnie. Jest to opowieść o Trencie, którego mieliśmy okazję poznać z wcześniejszych części. Tę postać bardzo chciałam poznać od samego początku, lecz teraz mam okazje poznać jego tajemnice i sekrety, o których nikt nie mógł wiedzieć.

Trent Rexroth sam wychowuje czteroletnią córkę Lunę. Matka dziecka zostawiła ich samych i nie daje znaku życia. Pewnego dnia pojawia się w firmie Edie Van Der Zee córka Jordana. To ona ma za zadanie zniszczyć Trenta, lecz z dnia na dzień zbliżają się do siebie. W pewnym momencie będzie musiała zdecydować czy ratować Trenta lub Theo? Kiedy już wszystko wydaje się jasne pojawia się Val, aby odzyskać Lunę. To właśnie w tym momencie rozpoczyna się prawdziwa gra. Kto z niej wyjdzie cało?
Edie to osiemnastolatka z trudną przeszłością. Od lat w ich w domu są tajemnice, lecz nikt o nich nie wie. To właśnie dziewczyna zaczyna się buntować i choć boi się ojca to zastraszona postanawia spełnić jego zadanie. Tylko pendrive Trenta może uratować ją i Theo, ale co z uczuciami?
Od samego początku wierzyłam, iż ta dwójka będzie miała szczęśliwe zakończenie, bo na to zasługiwali. Niezmiernie będę wyczekiwać na kolejne wydane książki autorki, bo naprawdę warto.

„Skandal” jest to książka inna niż wszystkie, które do tej pory czytałam. Porusza trudne tematy o miłości, chciwości, walki i przemocy domowej, która dotyczy rodzin. To właśnie dzięki tym, co zawiera w sobie ta książka jest pociągająca, elelktyzująca i ma w sobie coś takiego, dzięki czemu nie można jej odłożyć aż przeczytasz ostatnią stronę. Choć może i typowy romans to autorka zmusza nas do przemyśleń. Podoba mi się styl i język, jakim pisze pisarka, bo bardzo szybko pochłania się książkę a lektura jest tak wciągająca, że czyta się z zapartym tchem. 


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Edipresse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)