czwartek, 2 stycznia 2020

Podsumowanie roku 2019 Zaczarowana Książka

Hej! 
Dziś 2 stycznia a więc czas na podsumowanie roku. Poprzedni rok był chyba lepszy od poprzedniego gdyż przeczytałam 110 książki. Jestem bardzo zadowolona z tego wyniku i mam nadzieję, że ten rok, który okazał się dla mnie wielką niespodzianką będzie o wiele lepszy od poprzedniego. Każdy miesiąc różnił się w jednym przeczytałam więcej a w innym mniej. Więc chciałam wam przybliżyć moje najbardziej TOP 5, które z miłą chęcią jeszcze nie raz po nie sięgnę


1 Belle Aurora „Raw”
2 Natasha Knight „Salvatore”
3 Lilianna Garden „Prawnicy”
4 Agnieszka Lingas-Łoniewska „Kastor”
5 J.G. Latte „Zemsta pachnie wilkiem”

A tu przedstawiam Wam ile w danym miesiącu dałam radę przeczytać stron.

Styczeń – 3730.
Luty – 4919 
Marzec -3304 
Kwiecień – 2292 
Maj – 3646 
Czerwiec – 3324
Lipiec – 2124
Sierpień – 2584
Wrzesień – 3444
Październik – 3318
Listopad – 2794
Grudzień – 1236

Rok 2019 uważam za udany, ale cały czas będę chciała poprawić swoje wyniki. Nie stawiam sobie żadnych postanowień gdyż wiem, że ten rok będzie dla mnie bardzo ciężki i dlatego nie chcę, aby było mi przykro, że nie wywiązałam się z żadnych postanowień. Dziękuję wam czytelnikom i oczywiście autorom i wydawnictwom za współpracę i możliwość przeczytania jak największej ilości książek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)