czwartek, 13 lutego 2020

Meghan March „Pakt z diabłem”


Drapieżny miliarder Jericho Forge nie przegrywa. Nigdy się nie wycofuje i zawsze dostaje to, na co ma akurat ochotę. Nie potrzebuje pozwoleń i nie musi nikogo przepraszać. On może wszystko. Dosłownie. Nie ma żadnych skrupułów. Podobnie jak olśniewająca India Baptiste, zwana Królową Midas, niezrównana pokerzystka, znana z cudownej urody i bezwzględności w grze. Jeśli India postanowi, że musi wygrać, zrobi wszystko, aby to osiągnąć. Nawet jeśli miałaby dać w zastaw samą siebie.
Niestety, zakład z Forge’em nie był dobrym pomysłem. Kobieta spodziewała się, że w ten sposób wygra dziesięć milionów dolarów, pieniądze, od których tak wiele zależało. Jednak tym razem przegrała. Straciła wszystko, co naprawdę kochała. I znalazła się w całkowitej władzy mężczyzny, który najwyraźniej postanowił z niej korzystać zgodnie ze swoimi zachciankami. Ku swojemu przerażeniu India niemal od razu odkryła, że ów brutalny, ale niezwykle męski facet budzi w niej instynkty potężniejsze niż zwykłe pożądanie.
Oto pierwszy tom wspaniałej historii dwóch osobowości, które łączy bezwzględność, siła, upór i magnetyczne przyciąganie. Wszechwładny tyran nie zniesie zuchwałej odwagi. Dumna i niezależna lwica nie ścierpi arogancji bogatego pyszałka. Jednak India i Jericho pożądają siebie nawzajem coraz mocniej i coraz bardziej beznadziejnie. To pragnienie wykracza poza wszystko, czego oboje dotychczas zaznali. Nic nie może powstrzymać bólu, szaleństwa i... czujnych złych ludzi.
Diabła możesz pokochać. Ale nigdy go nie oswoisz!
TYTUŁ: Pakt z diabłem
AUTOR:  Meghan March
CYKL: The Forge Trilogy tom 1
DATA PREMIERY: 12-02-2020
ILOŚĆ STRON: 240
WYDAWNICTWO EditioRed

Autorkę Meghan March mieliśmy okazję poznać z cyklu Mount Trilogy. To dzięki tamtej trylogii pokochałam twórczość pisarki. Kiedy tylko dostałam książkę do recenzji wiedziałam przypuszczałam, czego możemy się spodziewać, lecz moja świadomość nie pojęła tego, co tak naprawdę możemy przeczytać. Cieszę się, że autorka po raz kolejny nie zawiodła mnie.

Poznajemy Jericho Forge który jest miliarderem mieszka na własnej wyspie z dala od innych ludzi. Nie lęka się nikogo a każdy, kto go zna nie chciał go by mieć za wroga. Nigdy nie prosi o pozwolenie i robi to, na co ma ochotę. Dlatego kiedy nie dostaje zaproszenia na poker wybiera się na niego. Tam zauważa swojego największego wroga Bastien de Vere w towarzystwie Królowej Midas.

India Baptiste to piękna kobieta, która za wszelką cenę dziś chce wygrać jak najwyższą pulę pieniędzy. Nie wiedziała tylko, że na spotkaniu pojawi się sam Forge. Ten mężczyzna od samego początku ją rozpracował i spodziewał się jej każdego kroku. India przegrywa wszystko (dosłownie ) nawet swoją kartę do pokoju. Czas jej się kończy a ona nie ma pieniędzy. Dostaje propozycję układu od Forge. Przyjmuje gdyż nie ma wyjścia a na szali toczy się życie Summer.

Język i styl autorki jest przyjemny w odbiorze a postacie są ciekawie wykreowane, że nie sposób odłożyć na bok dopóki nie skończy się czytać książki. Podobało się i się jak autorka zastosowała narrację naprzemiennie gdzie poznajemy uczucia głównych bohaterów.  

„Pakt z diabłem” to historia, którą przeczytamy i odłożymy na półkę nie zastanawiając się, co będzie dalej i jak losy potoczyłyby się. Ta powieść skradła moje serce i zamknęła je bezpowrotnie. Z każdą stroną, kiedy czytałam nie mogłam się oderwać od niej gdyż za każdym razem byłam ciekawa, co wydarzy się dalej. Zakończenie książki całkowicie powaliło mnie na kolana, bo chyba nikt z nas nie spodziewałby się takiego zakończenia. A teraz z niecierpliwością czekam na następną część powieści.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu EditioRed.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)