wtorek, 16 czerwca 2020

Kristen Callihan "Niegrzeczny idol" PRZEDPREMIEROWO



Ona – zwykła dziewczyna. Domatorka, wręcz outsiderka, o przeciętnej urodzie, długich, prostych włosach w kolorze mokrego piasku. On – facet o powierzchowności herosa i boskiej arogancji. Wokalista i gitarzysta jednego z najpopularniejszych na świecie zespołów rockowych, który wiedzie życie jak w cudownym śnie. Nieziemsko przystojny, czarujący, seksowny i… perwersyjny. Na pierwszy rzut oka różni ich dosłownie wszystko. Łączy? Muzyka i niewytłumaczalna chemia.
Niczym w kinowym hicie Narodziny gwiazdy wspólna trasa koncertowa daje początek miłości pełnej namiętności i pożądania. Miłości bożyszcza tłumów Killiana do Libby – zwykłej dziewczyny z sąsiedztwa, która okazała się bardziej uzależniająca niż wszystkie fanki świata.
Czy dziewczynie uda się zatrzymać idola, skoro cały świat chce jej go odebrać?

Po tę książkę postanowiłam sięgnąć gdyż polecały ją dwie wspaniałe autorki, które uwielbiam czytać. To właśnie 17 czerwca swoją premierę będzie miała książka „Niegrzeczny Idol”. Ja dzięki uprzejmości wydawnictwa Muza miałam możliwość przeczytania przedpremierowo. Bardzo się z tego ucieszyłam i od razu zabrałam się za czytanie. Na rynku wydawniczym jest wiele takich książek, lecz czy ta autorka wniesie ze sobą coś nowego, co nie pozwoli tak szybko o sobie zapomnieć?

Poznajemy Liberty i Killiana dwa odrębne charaktery, choć tak różne to jednak coś ich łączy. Liberty po śmierci rodziców zamyka się w sobie i staje się odludkiem dla innych. Nie spotyka się z nikim i nie utrzymuje żadnych relacji. Kiedy spotyka Killiana z dnia na dzień wychodzi ze swojej skorupy i otwiera się na nowy otaczający ją świat. Kiedy składa dziewczynie propozycję wyruszenia z nim w trasę nie zgadza się, lecz czuje tak naprawdę, co innego. Gdyż tak naprawdę boi się nowych wyzwań i to, co przynosi jej nowy dzień.
Co postanowi Liberty?
Czy da szansę sobie na miłość?

Po przeczytaniu tej książki potrzebowałam chwili, aby pozbierać się po tym, co zaserwowała nam autorka. Język i styl jest przyjemny w odbiorze a postacie i fabuła jest tak niesamowita, że nie sposób odłożyć książki dopóki nie skończy się czytać do ostatniej kropki. Autorka w ciekawy sposób podtrzymuję akcję książki, aby czytelnik nie mógł się nudzić a barwne obrazy, żywe dialogi i realistyczne postacie jak również umiejętnie podtrzymuje napięcie. Najbardziej podobało mi się zakończenie, które w pewnym momencie czułam, że musi się tak skończyć gdyż nie wyobrażałam sobie, że mogłoby być inaczej.

„Niegrzeczny idol”  jest to książka, która trafiła do mnie swoim tekstem. Sceny są tak precyzyjnie napisane, że zamykając oczy wszystko sobie dokładnie wyobrażałam bez większego problemu. Historia jest tak niesamowita, że zapisuje się w pamięci a jako fanka autorki już nie mogę się doczekać kolejnej części z tej serii. Książkę mogę polecić każdemu, kto chce spędzić miło wieczór.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Muza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)