czwartek, 30 listopada 2017

Eve Jagger "Sexy Bastard. Cash"


Wydawnictwo Kobiece od dłuższego czasu stara się nas zaskakiwać swoimi nowościami wydawniczymi. Kolejną perełką jest książka Eve Jagger „Cash”. Pierwsza część bardzo przypadła mi do gustu i podbiła moje serce. Kiedy dowiedziałam się, że kolejna część zostanie wydana postanowiłam przeczytać. Nie wiedziałam tylko, że przyprawi mnie o bliski zawał serca a to za sprawą seksownego barmana. Chcecie dowiedzieć się, co takiego się wydarzyło? Zapraszam na recenzję. 

Cash Gardner to typowy kobieciarz i jeden z najbardziej wziętych kawalerów w Atlancie. Współwłaściciel jednego z najmodniejszych barów i przyjaciel Rydera, Jacksona, Parkera i Knoxa. Jego zabawa nie ma żadnych granic i uważa, że już zawsze będzie singlem a z kobietami łączyć go będzie tylko sex. Wszystko się zmienia, kiedy poznaję niesamowitą Savannah przyjaciółkę Cassie.  Oboje czują do siebie pożądanie tylko boją się, co może wydarzyć się później. Cash od początku wie ze ta kobieta jest inna niż wszystkie inne, które poznał do tej pory. Ich pożądanie zwycięża a romans z dnia na dzień rośnie w siłę. Lecz na ich drodze pojawiają się osoby z przeszłości, które nie chcą o sobie dać zapomnieć. Coraz więcej niewypowiedzianych słów i więcej tajemnic, które mogą doprowadzić do najgorszego. Co zrobią kochankowie zaufają sobie? Czy nie pozwolą, aby ich tajemnice nie wyszły na światło dzienne?

Przeczytanie „Cash” zajęło mi zaledwie kilka godzin, przy których bardzo dobrze się bawiłam. Momentami płakałam ze śmiechu a momentami to już chciałam urwać głowę Casha, aby pozostał tylko ze mną. Historia Casha i Savannah bardzo mi się podobała a nawet wręcz bardziej niż w poprzedniej części. 

Autorka  nie zaskakuje nas czymś niesamowitym, ale akcja toczy się w swoim tempie i pozwala czytelnikowi przeżyć tę historię do końca. Najbardziej podobały mi się w książce że autorka pozwoliła nam zaczerpnąć trochę wiedzy i relacji przyjaciół. Dowiadujemy się także jak rozwija się uczucie między Cass i Rydarem choć myślałam że miedzy nimi już wydarzy się coś więcej np. ślub lub może dziecko;) 

Kreacje bohaterów przypadła mi do gustu. Bardzo polubiłam Casha i jego poczucie humoru. Z początku wydała się takim lekkoduchem,  a z drugiej strony był bardzo wrażliwym mężczyzną, skory do pomocy i o bardzo dużym sercu gdzie bardzo podobał się kobietom. 
Savannah to kobieta, która maskuje swoje uczucia. W przeszłości została bardzo skrzywdzona a dzięki spotkaniom w barze otwiera się przed barmanem i zdradza mu swoje sekrety. To właśnie w barze dochodzi do spotkań tzw. randek gdzie po wszystkim idzie na niezobowiązującą rozmowę do Casha. 

Autorka w ciekawy sposób podtrzymuje akcję książki, aby czytelnik nie mógł się nudzić a barwne obrazy i żywe dialogi a także realistyczne postacie jak również umiejętnie podtrzymuje napięcie. Książkę czyta się lekko i przyjemnie. Po przeczytaniu tej książki potrzebowałam chwili, aby pozbierać się po tym, co zaserwowała nam autorka. Język i styl autorki jest przyjemny w odbiorze a postacie i fabuła jest tak niesamowita, że nie sposób odłożyć książki dopóki nie skończy się czytać do ostatniej kropki.

„Cash” jest to niesamowicie wciągająca historia, która pozwala nam na kilka godzin umilić czas. Może i jest to historia przewidywalna, ale przezabawna i właśnie tym zaskarbiła tym moje uczucia. Jeśli szukacie coś lekkiego z lekką nutą tajemnic, które powinnaś rozwikłać to ta książka jest właśnie dla ciebie. W tym momencie z przyjemnością czekam na kolejny tom a wy?


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)