piątek, 11 października 2019

Marta W. Staniszewska "Nigdy nie mówię nigdy"


Trzydziestoletnia, atrakcyjna bizneswoman z sukcesami zdecydowanie nie pozna mężczyzny, po którym spodziewa się tylko i wyłącznie najgorszego. Mężczyźni nie są jej potrzebni do życia, wierzy, że miłość to sterta bzdur i zbędna fatyga. Jeśli więc jesteś wystarczająco bezczelny i odważny zaryzykuj odrzucenie i zdobądź jej serce…

Pochłaniająca opowieść o kobiecie i mężczyźnie, którzy po życiu nie oczekiwali niczego, a dostali znacznie więcej niż tylko przelotny romans.

Dziś chciałabym zaprezentować wam najnowszą powieść Marty W. Staniszewskiej „Nigdy nie mówię nigdy”. Choć nie miałam okazji przeczytać wcześniejszych dwóch książek z tej serii o Sophie i Aleksie to zapewne są tak samo dobrze napisane.
Autorka wykreowała bardzo żywych bohaterów, z którymi możemy się utożsamić. Samantha jest panią swojego życia i właścicielką dobrze prosperującej firmy. Nie umawia się na randki a na swoje przyjemności ma mężczyzn na skinienie ręki. Do dnia, kiedy poznaje Henry, który zmieni nie tylko jej życie, ale i swoje. Bardzo polubiłam główne postacie, choć na początku nie pałałam do Sam sympatią. Jej postępowanie było bardzo denerwujące, lecz postanowiłam dać jej szansę i cieszę się z tego bardzo. Książka od pierwszych stron intryguje i wciąga a każde kolejne strony sprawiają, że nie można się od niej oderwać. Grzechem było by gdybym nie wspomniała słowem o okładce. Przyciąga wzrok i każe stanąć na chwilę gdyż nie możemy przejść obok niej obojętnie. 

 Autorka książki bardzo dobry sposób opisywała sytuacje zdarzeń książki, język i styl, z jakim się czyta jest zrozumiały dla czytelnika. Ta powieść skradła moje serce i zamknęła je bezpowrotnie. Z każdą stroną, kiedy czytałam nie mogłam się oderwać od niej gdyż za każdym razem byłam ciekawa, co wydarzy się dalej. Sceny są tak precyzyjnie napisane, że zamykając oczy wszystko sobie dokładnie wyobrażałam bez większego problemu. Jak dla mnie warto czasami zarwać jedną lub może dwie noce na przeczytanie takiej książki. W powieści znajdziemy wiele cytatów, które nasuwają nam wiele przekazów i zmuszają do wielu przemyśleń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)