środa, 4 maja 2022

Anna Wolf "Obietnica gangstera"


Rodzina Tarasow znana z popularnej mafijnej serii powraca.

Władza, pieniądze, groźni mężczyźni, piękne kobiety i namiętność, której nie można się oprzeć.

Bezwzględny mafijny świat, wolny strzelec, który za nic ma zarówno prawo, jak i reguły obowiązujące w przestępczym świecie i dziewczyna, która w przerażających okolicznościach traci ukochaną osobę i musi nagle zmienić całe swoje życie, by uniknąć tragicznego losu. Tu przemoc i brutalność są na porządku dziennym, a miłość od nienawiści dzieli cienka linia.
Czy wielkie uczucie zmiękczy serce bezwzględnego i niebezpiecznego mężczyzny?
A może prawda rozdzieli ich na zawsze…

Czy wy też wyczekiwaliście kolejnej części o braciach Tarasow? Poprzednie cztery części już jakiś czas temu miałam okazję przeczytać, lecz kiedy dowiedziałam się o kolejnej premierze postanowiłam sobie przypomnieć. Nie chciałam, aby jakikolwiek szczegół mi uciekł. Tak naprawdę niepotrzebnie, bo po przeczytaniu okazało się, że to całkiem odrębna historia.

Czy to możliwe, że gdzieś we wszechświecie zapodział się jeszcze jeden Tarasow? Tak jeszcze jeden zatwardziały i waleczny o imieniu Dimitrij (kuzyn) Tarasow. Mężczyzna szuka zemsty za śmierć matki, lecz nie chce niczyjej pomocy. Z czasem przekonuje się, że pomoc najbliższych jest mu potrzebna i Raily.

Czy Dimitrij może pozwolić sobie na uczucia?

Kto odpowiada za śmierć matki mężczyzny?

Czy Raily dowie się, kto zabił jej matkę?

Autorka pisząc te historie porusza ciężkie tematy. Strata bliskich ci osób, porwania, strzelanina i nieszczęśliwa miłość. Naprawdę nie spodziewałam się po tej powieści aż takiej różnorodności. Język i styl pisarki, jakim operuje jest bardzo zrozumiały dla czytelnika Sceny są tak precyzyjnie napisane, iż zamykając oczy widziałam wszystko, co chciała nam przekazać autorka. Książkę polecam wszystkim, którzy lubią czytać książki lekkie i niezobowiązujące. Z niecierpliwością wyczekuje na następne książki autorki.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Akurat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)