wtorek, 7 lutego 2023

L.J. Shen "Bad Cruz"

 


Historia, przy której padniesz z zachwytu… albo przynajmniej pękniesz się ze śmiechu.

Mogłabym powiedzieć, że Cruz Costello to mój arcywróg. Ale w tym celu musielibyśmy uznać swoje istnienie, a ignorujemy siebie nawzajem od ponad dziesięciu lat.

On jest ulubieńcem całego miasta. Szanowanym futbolistą, który został lekarzem. Ja jestem tylko dziewczyną, która zaszła w ciążę w wieku szesnastu lat i teraz pracuje w knajpie. W Fairhope traktują go jak członka elity. Ja mogę liznąć sławy tylko dzięki złośliwym plotkom krążącym na mój temat. On jest przy kasie. A ja… mogę co najwyżej stanąć za kasą.

Kiedy jego brat zaręcza się z moją siostrą, rodzice Cruza zapraszają obie rodziny na przedślubny rejs. Niestety ja i Cruz trafiamy na inny statek. Czeka mnie dziesięć okropnych, męczących dni w towarzystwie człowieka, którego nie mogę znieść (co oczywiście jest moją winą).

Jednak wraz z ilością wypitego alkoholu wychodzą na jaw tajemnice i zaczynam się zastanawiać: Czy mogę raz jeszcze podjąć ryzyko w miłości?

Książki L.J. Shen nie jednokrotnie miałam już okazję przeczytać. Teraz, kiedy znam twórczość autorki z dużym sentymentem sięgam do każdej nowo wydanej pozycji. Muszę przyznać, że te kilka godzin spędzonych na lekturze było miło wykorzystanym czasem.

Mała mieścina w Fairhope, więc wiadome, że wszyscy o wszystkich bardzo dokładnie wiedzą. To właśnie tutaj mieszka szalona Nesy wraz ze swoją rodziną. Miała swoje plany na przyszłość, lecz pewne sprawy spowodowały, że została pośmiewiskiem w całym mieście. Kilkanaście lat później Cruz Costello pojawia się w Fairhope, jako lekarz i zostaje całego miasteczka wybawicielem. Jest dobry i wszystkim pomaga, ale z czystego serca czy tylko, dlatego aby zadbać o dobre imię?

Tennessee robiła wszystko, aby utrzymać siebie i syna. Ciężko pracowała w knajpie, lecz jej wyzywające ubrania i makijaż to tylko maska, za którą się skrywała. Ktoś ją kiedyś skrzywdził a teraz zbliżający się ślub siostry i brata Cruza powodował, że znów wszystko powracało.

Czy wspólny rejs statkiem na euforii spowoduje, że znów na nowo staną się przyjaciółmi?

Co poróżniło tych dwoje?

Jak zakończy się ta historia?

Muszę przyznać, że autorka bardzo zaskoczyła mnie swoją twórczością w ten pozytywny sposób. Dawno nie spotkałam się z tak niesamowitą i wciągającą fabułą, której nie sposób było odłożyć książki na bok. Gdy czytamy to, co teraz dzieje się między tą dwójką czujemy, że nasze tętno przyspiesza i będziemy czytać z zapartym tchemTrzymająca w napięciu oraz niesamowite dialogi, które na każdym kroku nas rozśmieszają a także wciągająca fabuła zapewni nam na kilka godzin niesamowitą wycieczkę, w której możemy zapomnieć, co kol wiek i przenieść się do tajemniczego a zarazem mrocznego świata Cruza i Tennessee.

Styl autorki jest bardzo lekki i przyjemny w odbiorze. Książkę czytało się bardzo szybko a sceny zbliżenia dodają całej pikanterii, bo gdy czytałam czułam, że aż cała się czerwienię. Historia tych dwoje już od pierwszej strony wciągają nas do niesamowitego świata pełnego tajemnic, namiętności, pożądania. Książkę serdecznie polecam wszystkim, którzy chcą spędzić niezobowiązującą chwilę relaksu przy bardzo dobrej lekturze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)