poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Agata Sobczak "Druga szansa"


Po dramatycznych wydarzeniach, które zmusiły ją do ucieczki i zmiany tożsamości, Venus sądzi, że odnalazła szczęście u boku starszego od niej policjanta Chase’a. Choć minęło siedem lat, wciąż nie czuje się bezpiecznie – jej zeznania doprowadziły w końcu do aresztowania ludzi, którzy z pewnością życzą jej śmierci. A w dodatku jeden z nich właśnie wyszedł z więzienia. Tuck, który wywrócił jej świat do góry nogami, a potem wykorzystał i porzucił. Sama nie wie, dlaczego była w nim tak szaleńczo zakochana i dlaczego po tylu latach wciąż o nim śni.

Kiedy Tuck znów wkracza nieproszony do jej życia, jest pewna, że chodzi mu o zemstę. Z jakiego innego powodu miałby ją odnaleźć?

Gdy dawne pożądanie znów daje o sobie znać, trudno zachować zdrowy rozsądek…

Pani Agata niejednokrotnie zaskakiwała mnie swoją twórczością. Teraz miałam okazję przeczytać „Druga szansa”. Po przeczytaniu opisu wnioskowałam, że może to być coś z lekkim dreszczykiem emocji. Nie spodziewałam się tylko tego, co autorka tym razem mi zaserwowała.

Venus była świadkiem morderstwa. Teraz musi uciekać przed osobami, które chcą ją zabić. Jako świadek koronny musiała zmienić dane osobowe i wyjechać. Jej sprawę prowadzi policjant Chase’a. Dziewczyna czuje się przy nim bezpiecznie i to właśnie on ma ją zawieźć do punktu docelowego i pomóc zaklimatyzować się w nowym środowisku. Jednak wszystko ulega zmianom.

Po tamtych wydarzeniach minęło siedem lat Victoria wciąż nie zapomniała, co wydarzyło się wtedy. W ostatnim czasie coraz bardziej jej małżeństwo przechodzi kryzys. Jej jedyną deską ratunku jest przyjaciółka Alice, która pomaga jej uporządkować pewne sprawy i przemówić do rozsądku. Lecz Victoria dowiaduje się całkiem przypadkowo, że Tuck ją odnalazł. Jest już w mieście. Teraz tylko pozostało jej czekać, kiedy ją zabije.

Czy Tuck zemści się na osobie, przez którą poszedł siedzieć?

Co łączy Tucka, Chase’a i Alice?

Jak zakończy się ta historia?

Bardzo polubiłam bohaterów, których wykreowała autorka. Nie zabrakło oczywiście pewnego dramatu, dzięki któremu dostaniemy sporą dawkę emocji. Tutaj wystarczyła tylko chwila nieuwagi, zwątpienia i osoby, która zawsze musi być czarnym charakterem a dostaniemy całkiem nietuzinkową i piękną opowieść o miłości. Każda postać w tej powieści odegrała swoją kluczową rolę i z pewnością poznałabym dalsze losy postaci drugoplanowych.

 „Druga szansa” to książka, która mnie zaskoczyła i wciągnęła mnie bezpowrotnie do świata głównych bohaterów . Ja bardzo cieszę się, że miałam okazję przeczytać opowieść i zaznajomić się kolejną twórczością pani Agaty. Sceny są tak precyzyjnie napisane, że zamykając oczy wszystko sobie dokładnie wyobrażałam bez większego problemu. Nie chciałabym tu za dużo zdradzać, ale mogę zagwarantować, iż przy tej publikacji nie będziecie się nudzić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)