poniedziałek, 18 września 2023

K. Bromberg "On One Condition"


Dwa miesiące spędzone w Cedar Falls, żeby dopilnować budowy luksusowego hotelu Sin International Network, a przy okazji podlizywać się upierdliwemu burmistrzowi, który stawia naszej firmie niedorzeczne warunki? Wiedziałem, że to nie będzie nic przyjemnego. W dodatku z tym malowniczym, turystycznym miasteczkiem w Montanie łączą mnie wspomnienia z młodości. Wspomnienia równie piękne, co bolesne.


Właśnie tutaj przeżyłem pierwszą prawdziwą miłość.

Zakończoną nagłym rozstaniem.

I złamanym sercem.

To było piętnaście lat temu. Dlaczego więc ponowne spotkanie z Asher Wells wywołuje we mnie tak silne uczucia, które nie dają mi spokoju? I dlaczego ona tu została? Zawsze marzyła o tym, żeby uciec stąd i zrobić karierę artystyczną. A przede wszystkim: dlaczego, do cholery, obwinia mnie o to, co się stało tamtej nocy?

Podobno pierwsza miłość zasługuje czasem na drugą szansę. Cóż, ja raczej traktuję tę historię jak niedokończony interes, a wszyscy wiedzą, że w biznesie Ledger Sharpe nigdy nie daje za wygraną. Tym razem nie wyjadę stąd bez Asher.

Najpierw jednak muszę sprawić, żeby przestała mnie nienawidzić...

Druga część serii romansów o braciach Sharpe autorki bestsellerów „New York Timesa“.

Czy można wybaczyć coś komuś, gdy tego tak naprawdę się nie zrobiło? Historia Ledger’a Sharpe i Asher Wells nie należy do najprzyjemniejszych. Poznali się, jako nastolatkowe i ich pierwsze zauroczenie przerodziło się w czystą pierwszą miłość. Ledger wraz z braćmi wakacje spędzał w Cedar Falls i to właśnie tam się poznali. Choć związek na odległość z czasem wygasa to tutaj dzieje się całkiem coś zupełnie innego. Wszystko było by inaczej gdyby pewnego wieczoru nie wydarzyło się coś, co spowodowało natychmiastowe zerwanie znajomości.

Po śmierci ojca bracia wspólnie zarządzają interesem SIN. Teraz chcą otworzyć nowy ośrodek wypoczynkowy w Cedar Falls, choć burmistrz wciąż zarządza nowe postulaty i mężczyźni mają problem. Jego najnowszym pomysłem jest, aby jeden z nich przyjechał do miasteczka i zamieszkał na dwa miesiące. Ma zobaczyć jak ludzie tutaj mieszkają i z czego żyją a otworzenie takiego ośrodka może być dla niektórych powodem do bankructwa. Tą osobą, która ma tam zamieszkać jest Ledger, choć nie jest to mu na rękę. Gdyż nikt nie wie, co tak naprawdę się wydarzyło przed laty.

Asher, jako nastolatka miała wielkie plany, co do swojej przyszłości. Wszystko się zmieniło, gdy jej babcia zachorowała i zmuszona była wracać do rodzinnego miasteczka. Wszystko jej przypomina, co wydarzyło się i teraz, kiedy jest już dorosła wie, co jest już jej priorytetem. Kiedy Ledger zjawia się w mieście wszystkie wspomnienia odżywają.

Czy Asher wciąż czuje coś do Ledgera?

Co tak naprawdę wydarzyło się tamtej pamiętnej nocy?

Jak zakończy się ta historia?

Tajemnice, zagadki z przeszłości, niewyjaśnione sprawy a także duża dawka humoru i łez tak tylko wygląda powieść autorki. Ja książkę mam już za sobą i zdecydowanie mogę powiedzieć, że ta powieść jest fenomenalna i gwarantuje miło spędzony czas.

K. Bromberg  swoją powieścią na samym początku przeniosła mnie do innego świata, z którego nie miałam najmniejszej ochoty wychodzić. Książkę przeczytałam w jeden dzień, co za tym idzie czyta się szybko i przyjemnie. Ta publikacja to jedna wielka emocjonalna bomba atomowa. Autorka książki w bardzo doby sposób opisywała sytuacje zdarzeń a język i styl, z jakim się czyta jest zrozumiały dla czytelnika. Powieść pod każdym względem jest precyzyjnie dopracowana a bohaterowie przeżywają prawdziwe cierpienia. Z niecierpliwością wyczekuję na następne publikacje autorki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)