wtorek, 5 września 2023

Kinga Pitra "Szymon & Liliana"


Szymon; przystojny i popularny nie stroni od kobiet a jednocześnie nie szuka związku.

Liliana; lekko przestraszona i wycofana dziewczyna unikająca mężczyzn jak ognia.

Co się wydarzy kiedy tych dwoje dosłownie na siebie wpadnie ?

Czemu Szymon boi się zaangażować?

Jaką tajemnice skrywa Liliana?

Czasami mam już wrażenie, że wszystko wokoło mnie nudzi. Wtedy zasiadam i szukam coś niezobowiązującego tak dla odskoczni i rutyny. Dziś trafiło na powieść pani Kingi Pitra. Nie spodziewałam się tylko, że ta lekka lektura, która liczy lekko ponad dwieście stron okaże się tak emocjonalna i porywająca.

Szymon kiedyś wierzył w miłość i przeznaczenie, lecz po tym, co wydarzyło się w jego życiu już dawno zapomniał i przestał szukać. Żył z dnia na dzień i co noc zmieniał kobiety jak rękawiczki. Nie spotkał na swojej drodze takiej, która potrafiłaby ujarzmić jego serca. Jedyną kobietą w jego życiu na tą chwilę jest siostra Kamila.

Liliana jest skrytą i małomówną osobą. Zawsze skromna i dobrze ucząca się. Jej przeszłość nie należała do najłatwiejszych. Teraz studiuje geografię w Krakowie. Choć mieszka daleko od rodzinnego domu to ciągle myśli o najbliższych. Kiedy poznaje Szymka szybo uświadamia sobie, że to nie chłopak dla niej jednak serce mówi zgoła, co innego.

Muszę przyznać, że z początku byłam pewna, iż to kolejny romans wydany na polskim rynku. Sama okładka i opis sugerował mi, z czym mam do czynienia. Myliłam się z każdą przeczytaną stroną byłam zszokowana tym, co zaserwowała nam autorka. Niesamowite opisy, tajemnice i przerażające w napięciu odpowiedzi, których tak szybko nie dostaniemy. Pani Kinga umiejętnie posługuje się piórem a mnie wiele razy wyprowadziła w tzw. maliny. Kiedy już byłam pewna, że znam odpowiedź autorka wyprowadzała mnie z błędu. Dla mnie ta książka jest najlepszą, jaką do tej pory czytałam.

„Szymon & Liliana” jest to wciągająca i niesamowita opowieść, która jest opatrzona tajemnicą, mocą niewypowiedzianych słów i miłością. Autorka zachwyciła mnie swoim piórem i spowodowała, że czytając doświadczyłam wielu emocji.  Z niecierpliwością czekam na kolejną jej powieść a mnie pozostaje nic innego jak tylko Was zachęcić do sięgnięcia po tę książki. Gorąco polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)