sobota, 26 sierpnia 2023

Kinga Pitra "Sebastian & Dorota"


SEBASTIAN; przystojny barman zgrywający cwaniaczaka, ale mający drugie oblicze.

DOROTA ; żyjąca beztrosko singielka, ale w głębi serca pragnie miłości.

Jakie będą konsekwencje ich wspólnie spędzonej nocy?
Czy Sebastianowi uda się uporać z demonami przeszłości?
Czy Dorota odnajdzie szczęście w swoim życiu?

Każdy z nas ma swoich ulubionych autorów i wie, że ich powieści może brać w ciemno. Tak właśnie jest z książkami pani Kingi. Pierwszy raz miałam przyjemność przeczytać i zostać na dłużej „Szymon & Liliana” gdzie autorka nie zwalniała tempa a ja zachwycałam się nad losami głównych bohaterów. Od tamtego momentu wiem, że przeczytam każdą kolejną publikację i teraz zastanawiam się czy będzie tak dobra i czy wydobędzie ze mnie tyle emocji, jakich ja bym chciała.

Dorotę poznaliśmy już wcześniej i dowiedziałam się, że jest singielką a zarazem przyjaciółką Kamili. Kobieta, choć zgrywa twardzielkę to tak naprawdę jest kruchą i bezbronną. Tak jak jej znajomi chciałaby kiedyś jej się ułożyło. Pracuje w barze u Szymka i tam poznaje Sebastiana. Od początku ten chłopak działał jej na nerwach, lecz jako barman spisuje się bardzo dobrze. Pewnego wieczoru dochodzi między nimi do wymiany zdań a na końcu lądują w łóżku. Wynikiem tego po kilku tygodniach dowiaduje się, że jest w ciąży. Teraz, kiedy Kamila wyprowadziła się do swojego partnera postanawia wynająć pokoje, aby zmniejszyć sobie koszty wynajmu mieszkania. Dziwnym zbiegiem okoliczności jest to, że Sebastian wraz z bratem akurat wynajmują pokój u Doroty.

Jak potoczą się losy Doroty i Sebastiana?

Czy postanowią razem wychować dziecko?

Czy ich zawirowania losowe będą miały wpływ na ich przyszłość?

Tych dwoje pokochałam od samego początku a zwłaszcza niektóre fakty, jakie wychodzą na światło dzienne i jak sobie z tym wszystkim radzą. Podoba mi się również styl i język, jakim jest napisana książka i jak bardzo szybko się ją czyta. 

Autorka książki są niesamowite w wymyślaniu i pisaniu przeróżnych historii. Każda książka jest jak rosyjska ruletka, bo nigdy nie wiesz, na co trafisz. Poprzednie wydane książki były dla nie niesamowite, po których ciężko było mi dojść do siebie. Lecz ta powieść „Dorota & Sebastian” pobija każdą inna, jaką do tej pory czytałam.

„Dorota & Sebastian” jest to niesamowita historia, która niespodziewanie zawładnęła moim sercem.  Historia wciąga nas od samego początku znajdujące się w niej zawirowania emocjonalne, które, nie pozwalają nam się nudzić. Niektóre sceny bardzo mi się spodobały gdyż czytałam je z wypiekami na twarzy a niektóre czytałam z zapartym tchem, bo chciałam jak najszybciej przeczytać, aby wiedzieć, co się wydarzy później. Jest to niesamowita opowieść z pieprzykiem, ale pani Kinga Pitra nie boi się poruszać ciężkich tematów. W końcu miłość pozwala nam wybaczać i dawać kolejne szansy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)