sobota, 1 czerwca 2024

Agnieszka Siepielska "Wybór Huntera"


Szósta odsłona pasjonującego cyklu „Sinners&Reapers“. Hunter toczy walkę z własnym sumieniem: Dać szansę Olivii, która próbowała zniszczyć jego klubową rodzinę, ale teraz przysięga, że już nigdy nie popełni tego błędu, czy związać się z Chrissy, która miała być dla niego tylko przejściowym epizodem i chwilowym pocieszeniem? Wahanie trwa długo, żaden wybór nie wydaje się do końca słuszny… Nie chodzi tylko o uczucia. Ogromne znaczenie ma przeszłość Huntera, która okazuje się znacznie bardziej mroczna i skomplikowana, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać.

Jak ja wyczekiwałam na kolejną część serii SINNERS & REAPERS. Tym razem mam okazję poznać historię Huntera, Chrissy oraz Olivia. Jak wiemy z poprzednich części Hunter i Olivia mieli romans. Kobieta straciła dziecko oraz najbliższych i zaczęła obwiniać o to motocyklistów. Zemsta musi się dokonać a sprawcy ponieść konsekwencje. Ale kto tak naprawdę jest winny?

Hunter i Chrissy spotykają się tylko na numerek, lecz żadne z nich nie obiecało drugiemu szczęśliwego zakończenia. Okazuje się, że życie bywa przewrotne a to, co wydarzy się później okaże się, że trzeba będzie podjąć kroki w wielu kwestiach. Mężczyzna musi zdecydować, z kim chce być gdyż nie da się żyć w trójkącie.

Między czasie przeszłość upomina się o Chrissy i kobieta musi stawić jej czoła.

Lecz czy to Hunter uwolni Chrissy od przeszłości?

Kogo wybierze mężczyzna?

Co jeszcze może dokonać Olivia?

Czytając książkę bardzo cieszyłam się, że mogłam jeszcze raz spotkać się z bohaterami z poprzednich części. Jak zawsze jest niezawodna naczelna wiedźm i jej pomysły. W tej historii czujemy ogrom emocji, które czujemy całym sobą. Autorka książki w bardzo dobry sposób opisywała sytuację zdarzeń a język i styl, z jakim się czyta jest zrozumiały dla czytelnika. Ta powieść poruszyła mnie i moje serce o szybsze bicie. Sceny są tak precyzyjnie napisane, że zamykając oczy widziałam wszystko, co napisała autorka. 

„Wybór Huntera” jest to niezwykła historia, która pokazuje nam jak z trudnymi tematami borykają się bohaterowie. Decyzje, które muszą podjąć i to, co może im się przydarzyć to tylko wierzchołek góry lodowej. Ja z czystym sumieniem serca mogę wam tę książkę polecić a emocje, jakie odnajdziecie w tej książce nie będzie doskwierała wam nuda. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)