piątek, 5 maja 2017

Meredith Wild "Jesteś tylko moja"

"Blake już chciał się odezwać, kiedy przyszedł kelner z taką ilością tequili, która mogła w poważnym stopniu osłabić moją zdolność podejmowania rozsądnych decyzji. Ostrożnie wzięłam swój kieliszek, zawierając z tequilą umowę, że to mój pierwszy i ostatni."
Muszę wam coś zdradzić uwielbiam czytać romansidła, bo mogę wtedy zamknąć się w świecie, w którym nie muszę myśleć o życiu codziennym. Tak właśnie było i z tą książką, która była niesamowitą odskocznią. „Jesteś tylko moja” jest to niesamowita historia on mega przystojny i bogaty z tajemnicą i demonami z przeszłości jak również ona szara myszka.

Główna bohaterka Erica Hathaway, mająca za sobą trudną przeszłość, postanawia zacząć życie na własny rachunek. Zaraz po skończeniu szkoły bierze udział w panelu dla inwestorów. Ci nie traktują jej zbyt poważnie. Zwłaszcza jeden, przystojny i arogancki Blake London, próbuje ją zbić z tropu.

Milioner Blake London dorobił się majątku na softwarze. Jest przyzwyczajony, że dostaje wszystko, czego o chce. Zauroczony uroda Eriki chce ja jak najszybciej zdobyć. Aby to zrobić stara się pozyskać jej zaufanie. Blake odkrywa jednak jej tajemnice z przeszłości. Gra staje się niebezpieczna.

Książka jest początkiem serii „Haker”, którą większość już zna. Historia opowiada nam o romansie, jaki wydarzy się między szarą myszką Erica Hathaway a niezmiernie przystojnym i bogatym Blake London. Choć dziewczynie od samego początku podoba się mężczyzna to nie wierzy w siebie, że mogłaby się podobać komuś takiemu jak ON!!! I właśnie, kiedy dziewczyna się nie spodziewa mężczyzna zaczyna działać uderza w najmniej spodziewanym momencie. Ale czy Erica jest gotowa? Czy traumatyczne przeżycia, z którymi się zmaga znów nie powrócą? Jakie tajemnice oboje ukrywają?

 Jest to lekka książka, która pozwoliła mi się odprężyć i przeżyć coś niezobowiązującego. Główni bohaterowie powieści zostali bardzo ciekawie wykreowani i nadano im interesujące historie, które poznajemy z każdą kartką. Ich tajemnice z przeszłości nie zostały zupełnie wyjaśnione, co nadało tajemniczości gdzie mam nadzieje, że w kolejnych częściach zostanie wszystko wyjaśnione a ja jak najbardziej sięgnę po kolejne części. Podoba mi się styl i język, jakim została napisana książka, bo bardzo szybko czyta się książkę a lektura jest tak wciągająca, że czyta się z zapartym tchem.  


„HAKER #1 Jesteś tylko moja” jest to powieść, która zapada w pamięci, ale także i mojej. Cała ta historia jest tajemnicza i mroczna, że zaciekawiła mnie na tyle, aby sięgnąć po kolejną część. Meredith Wild zachwyciła mnie swoim piórem i spowodowała, że jeszcze nie raz sięgnę po jej książki a jest ich sporo. Z niecierpliwością zabieram się za drugą część a Was zachęcam do przeczytania książki. Serdecznie polecam. 

ZA MOŻLIWOŚĆ PRZECZYTANIA KSIĄŻKI DZIĘKUJE WYDAWNICTWU BURDA KSIĄŻKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)