czwartek, 11 stycznia 2018

T.M. Frazier "King"


King właśnie wyszedł z więzienia gdzie odsiadał wyrok trzy lata. Jego najlepszy przyjaciel Preppy organizuje przyjęcie na cześć Kinga. Zbiera się tam chłopaki z gangu motocyklowego i kobiety.
Doe obudziła się pewnego dnia na ulicy nie pamiętała, kim jest i co tam robiła. Poznaje na ulicy Nikki a że jest głodna, zdesperowana i niepewna swojej przyszłości zgadza się iść na imprezę. Jest tak przyparta do muru i zdesperowana, że chcę się zgodzić na wszystko, aby mieć dach nad głową, jedzenie i ochronę.
Właśnie King wraca na stare śmieci i poznaje nieziemską dziewczynę. Doe wpada w kłopoty i King ja więzi u siebie w domu. Z każdym dniem odkrywają, że pożądanie i serce nie chce współpracować.
Jak to spotkanie odmieni życie obydwojga?
Kim jest właściciel orzechowych oczu?
Jak ma naprawdę na imię Doe i czy dowie się jak wyglądała jej przeszłość?
Kim jest Max?
Jakiś czas temu słyszałam bardzo dużo dobrego o autorce książki. Bardzo chciałam przeczytać jej książkę, ale dzięki wydawnictwu Kobiece mam możliwość przeczytać po polsku. Kiedy przeczytałam historia wydała mi się nieprawdopodobna, lecz życiowa. Jeśli chcecie dowiedzieć się coś więcej to zapraszam do poczytania.

T. M. Frazier zaskoczyłam mnie nie tylko swoją twórczością, ale i kreacją bohaterów. Słyszałam bardzo wiele, ale to, co dostałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Czytając cieszyłam się jak dziecko a niektóre wątki czytałam z zapartym tchem. Poznajemy Doe i Kinga są to postacie pierwszo planowymi, ale postacie drugoplanowe są tak samo barwne gdyż nie da się tak łatwo o nich zapomnieć. Każda ta osoba ma swoją odrębną historię, która ściskała za serce. Doe młoda dziewczyna, która straciła pamięć i z tego powodu wylądowała na ulicy. Ma za sobą ciężkie przeżycia a to, co wydarzyło się między nią i Kingiem było to coś pięknego i fantastycznego. Miła, charyzmatyczna i seksowna to dzięki Kingowi odnajdzie to, o czym tak pragnęła. King poznajemy go, jako dorosłego mężczyznę, który już, jako dziecko zboczył drogi i zajmuje się bardzo czymś niebezpiecznym. Seksowny, niebezpieczny tatuażysta, który rządzi okolica i każdy boi się go. Ciężko mu zrozumieć, co czuje do dziewczyny, ale jego myśli zaprząta Max. Preppy najlepszy przyjaciel Kinga, znają się od lat szkolnych a jego przeszłość jest tak samo lub o wiele gorsza.

Styl T. M. Frazier jest bardzo lekki i przyjemny w odbiorze. Książkę czytało się bardzo szybko a towarzyszące emocje pojawiające się w historii przezywaliśmy podwójnie razem z bohaterami. Muszę jeszcze wspomnieć, iż w książce pojawia się bardzo dużo przekleństw i scen erotycznych, które dodają pikanterii. Zakończenie książki było dla mnie tak szokujące i niespodziewane, że nie mogłam wydusić ze siebie słowa. Byłam zła, że nie miałam pod ręką drugiej części, która wydana będzie w luty. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać, ale już wiem, że na pewno będzie to tak samo dobra książka jak ta. 

Za możliwość przeczytania książki dziękuje Wydawnictwu Kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)