niedziela, 28 kwietnia 2019

Jola Caputa "Przepisy Joli. Od śniadania do kolacji"

 


Jak każda kobieta a także mężczyzna uwielbiamy eksperymentować w kuchni? Szukając inspiracji, aby u mnie w kuchni nie wiało nudą znalazłam bloga przepisy joli.com Od tamtej pory moja rodzina bardzo się cieszy moimi daniami a ja jestem zadowolona, że ze smakiem wszystko jest zjedzone. Kiedy tylko zobaczyłam, że będzie wydana książka kucharska pani Joli bardzo się ucieszyłam.


W książce znajdą się dostosowane do pory roku nieskomplikowane przepisy z propozycjami śniadań, obiadów i kolacji, tworzące tygodniowe menu dla całej rodziny - wraz z listą niezbędnych produktów. Każdy z zaproponowanych przepisów powstał specjalnie na potrzeby tej książki i nie znajdziemy go na blogu. Z ich pomocą przygotowanie urozmaiconych, prostych i szybkich posiłków stanie się banalnie proste.




Co ważne, książka pozwoli też na zrobienie racjonalnych, oszczędzających czas i pieniądze zakupów. W kuchni Joli Caputy nic się nie marnuje. Gotujmy z nią i cieszmy się wspólnie smakiem domowych potraw!

Mi nic więcej nie zostaje jak zaprosić was do zakupu książki, ale i także do śledzenia nowych poczynań i przepisów Pani Joli

Więcej informacji o pani Joli możemy znaleźć na:
Blog


FB

YouTube:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)