niedziela, 29 września 2019

Laurelin Paige "Uwikłani. Bez końca"


ALAYNA I HUDSON WRACAJĄ W NOWYM TOMIE ELEKTRYZUJĄCEJ SERII UWIKŁANI!
NIEPRZEWIDYWALNY I NIEBEZPIECZNY. ROMANS, KTÓRY ROZPALA DO CZERWONOŚCI.
Po wielu burzliwych przejściach Alayna i Hudson prowadzą spokojne rodzinne życie. Wszystko do czasu, gdy Chandler oznajmia, że zamierza się ożenić. Jego wybranką jest córka Edwarda Fasbendera, a to może oznaczać tylko jedno…
Ich sielankę przerywa żona Edwarda, Celia. Kobieta, która zrobi wszystko, aby wystawić na próbę trwałość rodziny Pierce’ów. Na dodatek Hudson otrzymuje tajemniczy list z pogróżkami.
Hudson musi chronić Alaynę. Nie tylko przed Celią, ale także przed swoją mroczną przeszłością, która teraz zaczyna go ścigać. Czy uda mu się utrzymać w tajemnicy błędy młodości, które mogą zniszczyć ich rodzinę? Czy to możliwe, aby ich szczęście trwało bez końca?

Każdy z nas ma swoich ulubionych autorów, do których wracamy za każdym razem, gdy na rynku wydawniczym pojawia się najnowsza wydana powieść. Dziś chciałabym wam przedstawić kolejną znakomicie napisaną książkę „Uwikłani. Bez końca”. Z początku sceptycznie podeszłam do kolejnej historii Hudsona i Alaynch, bo czym mogłaby mnie i tym razem zaskoczyć autorka. Lecz już od pierwszych stron zostałam wciągnięta i zafascynowana tajemnicą, która do samego końca trzymała mnie w niepewności.

Głównymi bohaterami są bez zmian Hudson i Alayna którzy są rodzicami trójki dzieci. Oboje starają się wychowywać dzieci razem i bardzo miło mi się czytało jak ich życie układało się tak jak dawniej po za małymi tajemnicami, którzy sami zaczynają ukrywać przed sobą. Alaynach tak jak dawniej jest piękną i inteligentną kobietą, która dba o dzieci i rodzinę. Jej zaburzenia obsesyjno – kompulsywne przybrały na sile, kiedy urodziła dzieci, lecz jej obawy może były wyimaginowane, lecz przyznając się ja miałam podobne. Bałam się wielu rzeczy tak jak zapewne wiele innych kobiet. To dzięki pomocy przyjaciół i najbliższych może sobie z tym poradzić. Hudson nadal jak zawsze jest seksownym, nadopiekuńczym i zaborczym mężczyzną zapatrzony tylko w swoją kobietę. Jak zawsze cały świat należy do Hudsona Price i nikt powiadam nikt nie może mu się sprzeciwić. Cały czas ceni sobie dobro rodzinne i zrobi wszystko, aby ochronić swoich najbliższych.

Autorka postanawia w tej historii także przywołać postacie z poprzednich części. Przyjaciele rodziny Price oraz znajomi Alaynach. Wiele w ich życiu się zmieniło pozakładali rodziny a jeszcze inni cały czas są pracoholikami lub zeszli na złą drogę.

Fabuła książki jak wspomniała od pierwszych stron wciągnęła mnie, choć nie ukrywam, że niektórymi momentami chciałam odłożyć książkę. Niezwykła historia, która porusza problemy, które tak naprawdę występują w prawdziwym świecie. Każdy z nas ma jakieś obawy i problemy. Tajemnice, sekrety i tajemnicze listy potęgowały tylko wyobrażenia, dlatego nie bardzo rozumiałam postępowania Hudsona, ale wiem tylko, jeśli jesteśmy drużyna to nie mamy przed sobą tajemnic. To one mogą doprowadzić do najgorszego.

Autorka w ciekawy sposób podtrzymuję akcję książki, aby czytelnik nie mógł się nudzić a barwne obrazy, żywe dialogi i realistyczne postacie jak również umiejętnie podtrzymuję napięcie. Najbardziej podobało mi się zakończenie, lecz nie ukrywam, że z miłą chęcią przeczytałabym dalsze losy Alayny, Hudsona i ich dzieci.

„Uwikłani. Bez końca” jest to jedna z nielicznych książek, po które sięgnę jeszcze nie raz. Cała ta historia jest niesamowicie mroczna, rozpalająca, elektryzująca i wciągająca, która zapada w pamięci. Niesamowita historia zapewniająca miłe chwile i niezapomniane emocje. Idealna pozycja na jesienne wieczory. Serdecznie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)