sobota, 27 lutego 2021

A.S. Sivar "Piekielny układ"


Pikantna historia miłości z piekła rodem.

By ochronić swoją młodszą siostrę, Nicole jest gotowa na wiele, a może nawet na więcej. Gdy ojciec dziewcząt oferuje wierzycielowi jedną z córek, starsza z nich wyrusza do klubu go-go, aby negocjować z właścicielem. Spodziewa się wszystkiego, tylko nie spotkania z nieziemsko przystojnym bad boyem, roztaczającym wokół siebie zabójczy urok - a taki właśnie jest Bruno Cabrera. Oboje natychmiast zdają sobie sprawę, że właśnie znaleźli się w punkcie, z którego nie ma już powrotu. Rozpoczynają więc niebezpieczną grę, pełną niedopowiedzeń i narastającego erotyzmu...

A.S. Sivar poznaliśmy jej twórczość już jakiś czas temu. Debiutując powieścią „Konsorcjum” zyskała całe rzesze czytelników a w tym i moje serce. Kiedy zobaczyłam zapowiedź tej książki obiecałam sobie, że kiedyś muszę przeczytać. Nadarzająca się okazja spowodowała, że nie mogłam oprzeć się pokusie i przeczytałam szybciej niż myślałam. Czy autorka znów podbiła serca czytelników jak poprzednio?

 Poznajemy zróżnicowanych i barwnych bohaterów, którzy od samego początku nie pozwalają nam na nudę. Na początku poznajemy Nicole, która jakiś czas temu wyprowadziła się z domu rodzinnego i sama się utrzymuje. Jej powodem było to, że nie mogła się dogadać z ojcem i jego najnowszą kochanką. Kiedy u jej drzwi zjawia się siostra Amy i wyznaje, co jej kochany tatuś znów nawywijał. Dziewczyna nie może dopuścić, aby jej młodsza siostrzyczka poszła do nie, jakiego Bruno i płacić za jego błędy. Kiedy zjawia się na miejscu i poznaje szefa klubu Go-Go dowiaduje się, co będzie musiała robić, aby spłacić ojca. Choć niechętnie, ale zgadza się na jego warunki, lecz jej natura nie pozwala tak szybko się uspokoić i mówi to, co myśli, choć nie koniecznie wszystkim to się podoba. Bruno jednak robi wszystko, aby zdobyć Nicole, lecz kobieta opiera mu się.

Czy Nicole znów zamierza się spotykać z niebezpiecznymi chłopcami?

Co tak naprawdę Bruno ukrywa przed Nicole?

Czy uda się stworzyć Nicole szczęśliwy związek z Bruno?

Kiedy dostałam paczkę z wydawnictwa od razu zabrałam się za czytanie. Nawet nie wyobrażacie, jakie było moje zaskoczenie, kiedy zaczęłam czytać. Nie spodziewałam się takiej dawki emocji, humoru i namiętności wraz z pożądaniem. Nawet nie zauważyłam, kiedy przeczytałam ponad czterysta dwanaście stron, bo tak wciągnął mnie mroczna i tajemnicza a zarazem przezabawna historia Bruna i Nicole.

Autorka napisała niesamowitą powieść, o której na pewno nie zapomnę tak szybko. Jest to skomplikowana historia pełna tajemnic, uczuć i emocji. Język i styl autorki jest przyjemny w odbiorze a postacie są ciekawie wykreowane, że nie sposób odłożyć publikacji na bok dopóki nie jej nie skończy. A teraz z niecierpliwością czekam na następną powieść autorki, bo bardzo jestem ciekawa, co tym razem dostaniemy.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Amare. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)