czwartek, 7 października 2021

Beata Majewska "Jego druga żona"


Druga część bestselleru „Jego wysokość” to najgorętsza historia, 
jaką przeczytacie w tym roku. 
Pełna namiętności, dramatów i rozterek Izabelli – kobiety, 
która została tą drugą. Jego drugą żoną. 
Premiera już 28 września.
 
Izabella Sarnecka nie spodziewa się, że w bajkowym pałacu księcia 
Omara Al-Sauda czeka na nią nie tylko luksusowe życie na miarę prawdziwej księżniczki, lecz także pierwsza żona jego wysokości – młodziutka Aisza. 
Wychowana w skrajnie innej kulturze Europejka nagle musi się nauczyć dzielić mężem z inną kobietą. 
Zszokowana, chce natychmiast wrócić do Polski i definitywnie 
rozstać się z Omarem, lecz związek z człowiekiem jego pokroju ma swoje konsekwencje. 
Izabella szybko pojmuje, że na własne życzenie trafiła do złotej klatki, z której nie tak łatwo uciec. 
Czy Omarowi uda się ponownie zdobyć serce i odzyskać zaufanie Isabelle?
 
Druga część „Jego wysokości” to nie tylko namiętna 
opowieść prosto z Bliskiego Wschodu. 
Zaznacie dramatów, nieoczekiwanych zwrotów akcji, chwil przesyconych 
miłością, ale też gniewem, buntem i sprzeciwem wobec 
niesprawiedliwości dotykającej kobiety w rajskim królestwie Saudów.

 Po przeczytaniu pierwszej części chciałam jak najszybciej mieć możliwość przeczytania dalszych losów Izabelli. Zakończenie książki „Jego wysokość” tak bardzo mnie zszokowało, więc kiedy dostałam możliwość przeczytania powieści od autorki bardzo szybko postanowiłam dowiedzieć się, co wydarzy się i w tej części. Nie spodziewałam się tylko, że autorka postanowi zostawić mnie w takim zawieszeniu i będę znów musiała czekać za trzecią częścią gdyż innego rozwiązania nie widzę.

Izabella Sarnecka po poznaniu, Omara bardzo szybko traci dla niego głowę i postanawia przyjąć jego propozycję ślubu. Zgadza się, aby pierwszy ślub odbył się w Nicea a po roku w Polsce. Miesiąc miodowy bardzo szybko zleciał a Iza postanawia pojechać wraz z ukochanym do jego rodzinnego domu w Rajdzie. Nie spodziewała się tylko, że została tą drugą, czyli jego druga żoną. Jakie było zaskoczenie Izabelli, kiedy odkryła tą gorzką prawdę. Czy Iza wybaczy Omarowi, iż zataił przed nią prawdę? Jak potoczą się losy kobiety w całkiem obcym dla niej świecie?

Tę powieść można powiedzieć, że pochłonęłam bardzo szybko gdyż przeczytanie zajęło mi kilka godzin. Historia tej trójki tak mnie wciągnęła, że nie sposób było odłożyć książki. Trzymające napięciu a także wciągająca fabuła i wyraziści bohaterowie to niesamowita mieszanka niczym „petarda”. Kolejny raz autorka zaskoczyła mnie a nawet zastanawiam się czy ta książka nie jest nawet lepsza od poprzedniej. Nie ma słów, jakimi chciałabym opisać tą powieść gdyż wywołała u mnie burzę uczuć, (choć nawet nie wiem czy nie huragan). 

Styl pisarki jest lekki i przyjemny a lekturę czyta się szybko. Książka od pierwszych stron intryguje i wciąga a każde kolejne strony sprawiają, że nie można się od niej oderwać. Grzechem było by gdybym nie wspomniała słowem o okładce. Przyciąga wzrok i każe stanąć na chwilę gdyż nie możemy przejść obok niej obojętnie.

„Jego druga żona”  jest to niesamowita opowieść, która pozostawia spustoszenie w mojej głowie. Wiele pytań, które pozostały wypowiedziane to tak naprawdę nie dostałam na nie odpowiedzi takich, jakich oczekiwałabym. Mam tylko nadzieję, że długo nie będę musiała na nie czekać a autorka kolejny raz zaskoczy mnie swoją pomysłowością.  

Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce i Wydawnictwu Miraż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)