wtorek, 5 października 2021

A.S. Sivar "Konsorcjum. Tom 2"


Jedno stało się pewne, Nadia Cruz zakochała się do szaleństwa w swoim szefie - zabójczo przystojnym Dominicu Alexadrowie. 
Ich temperamentna i burzliwa relacja nadal nie przypomina romantycznej sielanki, a młoda kobieta wciąż nie potrafi rozgryźć, czy ukochany żywi do niej prawdziwe i szczere uczucia, czy też widzi w niej jedynie kolejne erotyczne trofeum. 
Wkrótce znaków zapytania związanych z właścicielem rezydencji oraz samym tajemniczym Konsorcjum przybędzie. 
Dominic najwyraźniej prowadzi podwójne życie, o którym wiedzą tylko nieliczni wybrańcy, jednak Nadia zrobi wszystko, by dotrzeć do prawdy - bez względu na to, jak okrutna by nie była. 
Tylko czy ta wiedza w końcu przyniesie jej upragniony spokój, czy wręcz przeciwnie - wpędzi w tarapaty, z których nie będzie w stanie się wyplątać?

Po przeczytaniu pierwszej części miałam niezły mętlik w głowie. Wiele pytań pozostało bez odpowiedzi, lecz w tej części moja ciekawość została zaspokojona. Już niejedno krotnie autorka potrafiła mnie zaskoczyć, lecz dziś to, co zostało mi dostarczone przerosło moje oczekiwania. Nie pamiętam, kiedy lektura tak mnie wciągnęła, iż nie zauważyłam, kiedy wieczór stał się porankiem.

Główni bohaterowie nie zmieniają swojego charakteru a nad ich związkiem właśnie przechodzi burza. Sekrety i kłamstwa powodują, iż ich związek przechodzi poważny kryzys. Czy Nadia odkryje, co tak naprawdę ukrywa Dominic? Jak potoczą się dalsze losy ich związku?

Styl pisarki bardzo mi się podobał. Świetnie operuje słowem tworząc żywe obrazy i dialogi oraz umiejętnie podtrzymuje napięcie. Książkę czyta się bardzo przyjemnie i lekko i co najważniejsze bardzo szybko. Ja po przeczytaniu potrzebowałam kilku chwil, aby dojść do siebie. Język i styl autorki jest przyjemny w odbiorze a postacie są ciekawie wykreowane. 

Pani A.S. Sivar zadbała o odpowiednie tępo akcji, bo nawet na chwilę nie zwalnia. Muszę wam powiedzieć, że najbardziej zszokowało mnie zakończenie i wiem, że was też zaskoczy a do tego mamy przedsmak następnej części. Przekonajcie się sami, że warto sięgnąć po tę część, jaki po inne powieści tej pisarki, które zapadają w pamięci.

Za możliwość przeczytania powieści dziękuję Wydawnictwu Amare. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)