wtorek, 20 sierpnia 2024

Anna Wolf "Piekielna umowa"

 


"Piekielna umowa" to opowieść o kobiecie, które jest gotowa na wszystko, by przyjść z pomocą swojej krewnej. Czy będzie musiała udać się w tym celu do samego diabła?

Oliv, młodsza siostra Samanthy Baker trafiła do więzienia za posiadanie oraz handel narkotykami, choć nie ma nic wspólnego z dealowaniem. Kobieta decyduje się podpisać "Piekielną umowę", która zważy na ich dalszym życiu.

Samantha nieoczekiwanie otrzymuje w spadku zrujnowany budynek w Miami. Siostry przeprowadzają się tam, gdyż starsza z nich ma pomysł, jak go wykorzystać, by spłacić zaciągnięte długi.

Po przywróceniu lokalu do stanu używalności otwiera w nim klub ze striptizem "Hell", który zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością nie tylko wśród klientów, ale i niebezpiecznych ludzi. Samantha musi więc przyjąć kogoś, kto zapewni bezpieczeństwo jej pracownicom.

Na stanowiska nowych ochroniarzy zatrudnia braci Silvia i Mike'a. Nie wie, że ci umięśnieni mężczyźni nie są wobec niej szczerzy. Jakie sekrety skrywają? Czego mogą chcieć od Samanthy?

Anna Wolf nie zwalnia i kolejny raz udowadnia mi swój kunszt pisarski. Każda kolejna powieść wydana jest dopieszczona i oddana nam tak abyśmy mogli się zachwycać jej historią. Tym razem w swoje ręce dostałam „Piekielna Umowa”. Jest to całkiem inna książka, którą do tej pory czytałam.

Samantha musi ratować siostrę i aby pomóc jej dostaje propozycję nie do odrzucenia. Wraz z Olivią przenoszą się do Miami, aby odebrać testament. Od nieznajomego mężczyzny dostaje w spadku nieruchomość. Sam postanawia zainwestować i otworzyć klub „Hell”. Klub z striptizem powoduje dużo mężczyzn, których ktoś musi pilnować i dlatego pani menager postanawia zatrudnić ochroniarzy. Do pracy zgłaszają się bracia Mike i Silvio. Lecz kobieta jeszcze nie wie, jakie kłopoty jeszcze na nią czekają?

Każdy szczegół zawarty w powieści a nawet z przeszłości ma swoje jakieś miejsce. Nie spodziewałam się aż takiej historii, która w pewnym momencie czułam, że ściska mnie za serce. Każda tajemnica po pewnym momencie miała swoje zakończenie a przeszłość i duchy z przeszłości wracają w najmniej spodziewanym momencie. Niektóre sceny bardzo mi się spodobały gdyż czytałam je z wypiekami na twarzy a niektóre czytałam z zapartym tchem gdyż chciałam jak najszybciej przeczytać, aby wiedzieć, co się wydarzy później.

Tajemnice, niewyjaśnione sprawy,  miłość a także duża dawka humoru tak tylko wygląda najnowsza powieść autorki. Ja książkę mam już za sobą i zdecydowanie mogę powiedzieć, że ta powieść jest dla dorosłych a jeśli się do nich zaliczasz to gwarantuje miło spędzony czas.

„Piekielna umowa” jest to historia, która bardzo mi się spodobała a do tego wszystkie dodatki, jakie możemy odnaleźć w książce powodują o szybsze bicie serca. Nie chciałabym tu za dużo zdradzać, ale mogę zagwarantować, iż przy tej publikacji nie będziecie się nudzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)