czwartek, 5 września 2024

Paulina Świst "Bestseller"


„Premiera mojej książki. Zawsze wiedziałam, jak będzie wyglądać.

Nie przewidziałam tylko, że… nigdy na nią nie dotrę.”

W dniu szumnie zapowiadanej premiery bez śladu ginie znana pisarka. Czy tajemnicze zniknięcie to część starannie zaplanowanej kampanii marketingowej, czy kobiecie grozi prawdziwe niebezpieczeństwo?

W cieniu tej tajemnicy miastem wstrząsają brutalne morderstwa. Ofiary umierają w sposób wiernie odwzorowujący mroczne sceny z kultowych filmów grozy. Kto stoi za tymi zbrodniami? I czy ma coś wspólnego z zaginięciem autorki?

W epicentrum horroru znajdują się nieustępliwa prokuratorka Nina Kermel oraz policjant Aleksander Aresowicz, który zmaga się z własnymi demonami. Wspólnie muszą odkryć prawdę, zanim mrok wchłonie ich całkowicie…

Pani Paulina Świst kolejny raz udowadnia nam kunszt literacki. Bardzo uwielbiam czytać powieści autorki i kiedy zobaczyłam zapowiedź na stronie wydawnictwo nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Tym razem poznajemy panią prokurator Ninę Kermel i policjanta po przejściach Aleksandra Aresowicza. Razem muszą rozwiązać zagadkę zaginięcia Esmeraldy Jackson. Pisarki, która zaginęła w dniu premiery swojej książki. Z dnia na dzień zaczynają się dziać bardzo dziwne wydarzenia i do tego dochodzą morderstwa ukazane jak z horroru.

Czy uda się Aresowi i Xenie rozwiązać tą zagadkę?

Kto okaże się mordercą?

Czy Esmeralda została tak naprawdę uprowadzona?

Każdy szczegół zawarty w powieści a nawet z przeszłości ma swoje jakieś miejsce. Nie spodziewała się aż takiej historii, która w pewnym momencie czułam, iż nie mogłam się podnieść. Każda tajemnica po pewnym momencie miała swoje zakończenie a przeszłość i duchy z przeszłości wracają w najmniej spodziewanym momencie.

Autorka książki bardzo dokładnie opisuje trudne życie głównych bohaterów. Niektóre sceny bardzo mi się spodobały gdyż czytałam je z wypiekami na twarzy a niektóre czytałam z zapartym tchem, bo chciałam jak najszybciej przeczytać, aby wiedzieć, co się wydarzy później. Paulina Świst tą książką zafundowała nam jazdę bez trzymanki trzymając nas w ciągłej niepewności do samego początku aż po ostatnią stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)