niedziela, 10 czerwca 2018

Audrey Carlan "Umysł"

 

Gillian właśnie znalazła spokój u boku ukochanego, lecz nie na długo. Po tym jak w mediach zostały ogłoszone zaręczyny tajemniczy stalker zaczyna wysyłać do kobiety dziwne prezenty. Z początku Gillian nic z tego sobie nie robi a nawet złości się, że Chase się tym aż tak przejmuje. Chase zatrudnia dodatkowych ochroniarzy dla ukochanej, lecz nie pomyślał, iż stalker najpierw uderzy w osoby, w które ona kocha. Zbyt późno do nich dociera a po drugim ataku trzeba zastosować wszystko, co konieczne, aby już nikogo nie zranić. To nie pomogło tajemniczy przestępca jest tak przebiegły w swojej grze ze zawsze jest przed nimi o trzy kroki do przodu. W pewnym momencie każdy uwierzył, że jest złapana odpowiednia osoba za to, co zrobiła do tej pory. Następuje szczęśliwy dzień dla Gillian i Chase, czyli dzień, w którym się połączą na zawsze razem. Mylili się.
Kim okaże się stalker?
Kto będzie pierwszą ofiarą?
Jak zakończy się długo oczekiwany dzień, na który tak wszyscy czekali?

TYTUŁ: Umysł
AUTOR: Audrey Carlan
CYKL: Trylogia namiętności tom2
WYDAWNICTWO Edipresse Książki

Kiedy skończyłam czytać pierwszą część autorka zostawiła mnie w takiej niepewności, iż czekałam na drugą część. Chciałam mieć trochę więcej odpowiedzi na swoje pytania i dostałam na większość, ale po tej części nasuwają mi się w głowie kolejne pytania, na które dostanę odpowiedź dopiero w lipcu. Książki Audrey Carlan, które do tej pory czytałam bardzo mi się podobały i nie zawiodłam się a zaskakująca fabuła i zakończenie wbiło mnie w fotel, z którego nie prędko mogłam wyjść.

Autorka z każdą kolejną książką zaskakuje mnie swoją twórczością i to, jakie emocje nam przekazuje, które wzruszają i rozpalają swoimi scenami do czerwoności. Książka „Umysł” jest to niesamowita opowieść o dwójce zakochanych, ale i skrzywdzonych osób. To dzięki swojej miłości odnajdują w tym drugim to, co dobre i pielęgnują to każdego dnia. Bohaterowie książki są precyzyjnie dopracowani a ich rozterki i cierpienia są tak opisane Bay czytelnik mógł tak samo czuć do główni bohaterowie. Najbardziej współczułam Chase i Gillian to, przez co musieli przejść w tej części aż odbiera mi mowę i nie wiem, jakimi słowami mogłabym to opisać.

Bardzo uwielbiam książki, w których mogę czytać narrację na przemiennie, czyli z perspektywy Gillian i tajemniczego X. Może nie w każdym rozdziale, ale w większości poznajemy tok myślenia mężczyzny, który chce dopaść Gillian. Autorka w pewnym momencie tak zakręciła, iż w pewnym momencie byłam pewna, kto jest stalkerem a tu wielka niespodzianka i już niczego nie wiedziałam. Styl autorki jest bardzo lekki i przyjemny a co za tym idzie książkę czyta się bardzo szybko. „Umysł” to książka dla kobiet, które uwielbiają czytać prawdziwej i romantycznej miłości, ale i nie tylko. Znajdziemy tu wątek przyjaźni i chorej obsesji na punkcie kobiety. Ta powieść wydaje się nam tak rzeczywista, bo w obecnym świecie często słyszy się o ofiarach stalkingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)