sobota, 9 czerwca 2018

Jessica Sorensen "Niepewność Violet i Luke’a"

 

Czy Violet i Luke'owi uda się odzyskać spokój, by mogli przezwyciężyć swoje lęki i stwierdzić, co naprawdę do siebie czują?

Życie Violet Hayes to katastrofa, ma wrażenie, że zaraz straci kontrolę nad sobą. Niespodziewane informacje spadają na nią jak grom z jasnego nieba i okazują się ostatnią kroplą, która przelewa czarę. W rezultacie Violet robi coś, przez co prawie traci życie. Całe szczęście, próba kończy się fiaskiem. Obiecuje sobie, że odtąd jej rzeczywistość będzie wyglądała inaczej. Próbuje, więc dowiedzieć się, co tak naprawdę czuje do Luke'a Price, jedynej osoby, która zawsze oferowała jej pomoc…

Ale Luke to alkoholik i hazardzista, który dopiero zaczyna zdrowieć i sam musi zmagać się ze swoimi demonami. Zakochał się w Violet, lecz boi się jej to powiedzieć, bo może ją tym wystraszyć, albo, co gorsze, odkryć, że ona nie odwzajemnia jego uczuć, tym bardziej, że na jej życiu nadal mrocznym cieniem kładzie się chłopak z jej przeszłości…

TYTUŁ: Niepewność Violet i Luke’a
AUTOR: Jessica Sorensen
CYKL: The Coincidence tom5
WYDAWNICTWO Zysk i S-ka

Uwielbiam czytać książki spodobały mi się już w pierwszym tomie. Dlatego zawsze jak by nie było muszę skończyć, aby dowiedzieć się jak potoczyły się losy głównych bohaterów. Kiedy dostałam propozycję recenzji powieści „Niepewność Violet i Luke’a” zgodziłam się od razu. Nie wiedziałam tylko, z jakimi emocjami przyjdzie mi się zmierzyć, kiedy zaczęłam czytać publikację. W książce znajdziemy ból, demony z przeszłości a także miłość, która potrafi odgonić te najgorsze myśli, aby stać się lepszym człowiekiem.

Jessica Sorensen ma na swoim już kilka wydanych książek na polskim rynku. Jednak moje serce zdobyła tą serią. Zakochałam się w bohaterach, którzy popełniają błędy i są tak realistyczni, iż można się z nimi utożsamić. Kreacja bohaterów autorce wyszła bardzo dobrze a z każdą częścią widać jak dorastają i staja się dorośli. Natomiast ciężko mi powiedzieć, którego bohatera książki lubię najbardziej gdyż z jednej strony podziwiam Luke’a za to jak postępował i z jaką czułością odnosił się do Violet i jak starał się być dla niej lepszy. Violet muszę przyznać, iż współczuję, przez co ona musiała w swoim życiu przejść. Momentami, gdy czytałam jak radziła sobie z bólem chciało mi się płakać i bałam się,  gdy dotrę do końca książki. Na szczęście Luke wykazał się nie lada wytrwałością i odwaga zdobywając z każdą chwilą kawałek jej serca.

Narracja bohaterów została skonstruowana na przemiennie, co pomogło nam na poznanie obu bohaterów. Uwielbiam czytać książki, w których możemy poznać najgłębsze myśli obydwojgu bohaterów. Dzięki temu powieść staje się ciekawsza.

„Niepewność Violet i Luke’a” jest to ostatnia część, którą trzymam w ręku i nie wiem dokładnie, co mam powiedzieć. Z jednej strony cieszę się, iż dowiedziałam się jak potoczyły się losy tej dwójki, lecz z drugiej, że więcej już się nie dowiem o ich losach. Przyznam się tylko, że ta seria skradła moje serce i na pewno nie jeden raz jeszcze będę ją wspominać i czytać. Niecierpliwie czekam na kolejne książki autorki.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwo Zysk i S-ka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)