środa, 6 czerwca 2018

Augusta Docher "Cała ja"

 

Każdy z nas pamięta swoją pierwszą miłość, która jest piękna i niepowtarzalna a dla nas wydaje się taka idealna. Milena, kiedy pierwszy raz pocałowała Jacka traci dla niego głowę. Choć spotyka się z rówieśnikiem to nie odnajduje u niego to, co u starszego mężczyzny, czyli czułość i namiętność. Kiedy dziewczyna uświadamia sobie, że znalazła swoje szczęści i życie wreszcie uśmiechnęło się do niej to następnego dnia dowiaduje się o tajemniczej przeszłości, o której nie wie nikt.

Paula zamieszkuje na wsi w Bieszczadach po tragicznych wydarzeniach, jakie miały miejsce w jej życiu. Przez pierwsze miesiące nie utrzymuje z nikim kontaktu gdyż chce poskładać swój świat na nowo. Jednak pewnego dnia postanawia pójść do pracy, aby zagłuszyć ból, który ciągle jest w niej. Obiecała sobie, że nigdy nie zaufa nikomu, lecz kiedy poznaje tajemniczego mężczyznę z tatuażem jej postanowienia zaczynają słabnąć. Kiedy przychodzą ciepłe dni może los na nowo ułoży życie na nowo zranionej kobiety.

Co łączy Milenę i Paulę?
Co wydarzyło się w przeszłości, iż Jacek nie wie, co zrobić ze swoją miłością do Mileny?
Czy po ciężkich przeżyciach, jakie przeszło obie kobiety będą znów mogły pokochać kogoś, kto na to zasługuje?
Jak zareaguje Jacek na wieści, jakie przekaże mu Milena?

TYTUŁ: Cała ja
AUTOR: Augusta Docher
WYDAWNICTWO OMGBook

Każdy czytelnik ma swoich ulubionych autorów, który bez mrugnięcia okiem i w ciemno bierze książki, bo wie, że dobrze trafił. Tak samo jest z powieściami Augusty Docher czy Beaty Majewskiej. Do tej pory nie zawiodłam się a publikacje po sięgnęłam bardzo mi się podobały. Kiedy dostałam propozycję zostania ambasadorką książki „Cała ja” zgodziłam się, lecz nie wiedziałam, iż ta książka przebije moje oczekiwania, co o tej powieści.

Augusta Docher z każdą wydaną książką ma coraz to więcej czytelników. Nie dziwi mnie to gdyż z każdą kolejną powieścią przygody bohaterów są wzruszające, emocjonujące i rozpalają do czerwoności. „Cała ja” jest pod każdym względem jest precyzyjnie dopracowana a bohaterowie powieści przeżywają swoje opisywane cierpienia tak jak bym miała do czynienia z prawdziwymi wydarzeniami. Najbardziej współczułam Jackowi, bo najbardziej ucierpiał w całej tej powieści. To przez tajemnice on i Milena byli kozłami ofiarnymi, przez co całe swoje życie będą musieli płacić za błędy rodziców.

Podobało mi się jak autorka zastosowała narrację naprzemiennie gdzie w każdym rozdziale poznajemy przeszłość bohaterek. Dawno nie czytałam tak trudnej i zarazem tak pięknej historii, która jest niesprawiedliwa. To właśnie kłamstwa i niedopowiedzenia doprowadzają do krzywd i cierpień. Tylko czas leczy rany i miłość, lecz musimy pozwolić naszemu sercu otworzyć się na nowo poznane osoby. Polecam wam przeczytać książkę autorki, aby samemu się przekonać, jakie emocje wywoła u was książka „Cała ja”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)