czwartek, 12 lipca 2018

Audrey Carlan "Dusza"

 

Dzień ślubu Gillian i Chase jest dla jednych szczęśliwym wydarzeniem a dla innych dniem, w którym kończy się już wszystko. Tak właśnie jest z Gillian, która w najszczęśliwszym dniu jej życia zostaje zabita jej teściowa a ona sama zostaje porwana. Jej koszmar trwa kilka dni a w tym czasie przechodzi najgorsze obawy, jakie człowiekowi mogą przyjść do głowy. Chase nie poddaje się i współpracuje z FBI i detektywem Thomasem. Odnajdują kobietę w opłakanym stanie, lecz oprawca cały czas jest blisko ukochanej. Nikt go nie zauważa aż do momentu, kiedy wpadają w pułapkę. Tylko nie wiadomo, kto z niej wyjdzie cało?
Do czego posunie się Daniel, aby odzyskać Gillian?
Czy Gillian i Chase złożą sobie przysięgę małżeńską?
Kto przeżyje a kto zginie broniąc najbliższych?

TYTUŁ: Dusza
AUTOR: Audrey Carlan
CYKL: Trylogia namiętności
WYDAWNICTWO Edipresse Książki

„Dusza” jest to ostatnia część z cyklu Trylogii namiętności, która jest zwieńczeniem pięknej przyjaźni kobiet i miłości, która od samego początku miała cały czas pod górkę. Od samego początku kibicowałam zakochany, lecz w tej trzeciej części zaczęło robić się coraz ciekawiej. Porwania, zamachy i śmierć najbliższych to tylko część tego, co znajdziemy w tej części. Nie chcę spolerować, ale naprawdę musicie sami sięgnąć po tę książkę, aby się przekonać.

Autorka kolejny raz udowadnia nam kunszty swojej twórczości i bardzo podziwiam jej pomysłowość. W tej części nie spodziewałam się takich obrotów spraw a książkę czytałam z zapartym tchem ciekawa, co może wydarzyć się z każdym kolejnym rozdziałem. Ciekawym pomysłem to, iż pisarka postanowiła przekazać na to jak stalker widział to wszystko i co czuł, ale także poznajemy myśli głównych bohaterów.

„Umysł” jest to niesamowita książka, która dostarczyła mi wielu emocji a mieszanka romansu z thrillerem zdobyła moje serce. Autorka sprawiła, że od samego początku kibicowała bohaterom i przezywałam razem z nimi ich wzloty i upadki. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej części to musicie koniecznie ją przeczytać. Polecam też przeczytać pierwszy tom i drugi tak, aby historia głównych bohaterów ukazała się wam w całej okazałości.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)