piątek, 6 lipca 2018

Samanta Louis „Chłopak, który pokazał mi, jak żyć” [PATRONAT MEDIALNY]

 

Anastasia była zamkniętą w swojej bańce mydlanej wokalistką, która nie darzyła sympatią mężczyzn. Powoli wspinała się po szczeblach kariery, ale nigdy nie chciała rozgłosu. Żyła w cieniu i chroniła swoją prywatność, by poza muzycznym światem zachować swoje zwyczajne życie. Wszystko zmieniło się podczas koncertu, który był zwiastunem nadchodzących problemów. 

Nate był tancerzem dziewczyny, któremu nie wolno było naruszyć jej prywatnej przestrzeni osobistej, poza tańcem. Podczas zakończenia jednego z koncertów, postanawia złamać zasady, nie zdając sobie sprawy z tego, że wywoła tym lawinę zdarzeń, która zakończy się tragicznie. Jednak chłopak nie ma zamiaru odpuścić. 

Mówi się, że miłość to lekarstwo, które jest w stanie uleczyć nawet najgłębsze rany, ale czy tylko?

TYTUŁ: Chłopak, który pokazał mi jak żyć
AUTOR: Samanta Louis
WYDAWNICTWO e-bookowo.pl

Tak jak już kiedyś wspomniałam bardzo uwielbiam czytać książki debiutujących autorów. Tym razem Samanta Louis stworzyłam niebanalną opowieść która krok po kroku strona po stronie skradła moje serce. Kiedy zaczęłam czytać nie mogłam się oderwać od lektury a ciekawa fabuła w świecie show biznesu pozwoliła mi się zatracić dogłębnie. Choć historia Anastasi bardzo mnie zaintrygowała a tragiczne wydarzenia z przeszłości pozostawiają po sobie ślad do kiedy to Nathan staje jej na drodze.

Podobało i się to jak pisarka zastosowała narrację na przemiennie i w każdym rozdziale poznajemy Anastasie i Nathana. Dość szybko dowiadujemy się o przeszłości Any i na każdym kroku byłam świadkiem jakiej dokonuje u siebie przemiany gdzie staje się prawdziwą kobietą bardziej dojrzałą. Autorka książki w bardzo ciekawy sposób wykreowała każdą z postaci. Każdy ich ruch, posunięcie było bardzo dokładnie napisane i nawet bardzo dokładnie przemyślane.


Czytając całą książkę czytałam z zapartym tchem nie mogąc się doczekać końca. Pisarka na każdym kroku szokowała mnie wydarzeniami, jakie powstawały i zbiegami okoliczności i to, co nam przyniosła na samym końcu. Po skończeniu książki czułam lekki niedosyt, bo chciałabym jeszcze przeczytać coś z pióra tej pisarki. Powieść jest napisana prostym językiem i dostępna dla wszystkich nawet dla nastolatków. To co wam pokazuje to jest tylko część tego co możecie znaleźć w książce. Muszę oczywiście wspomnieć o okładce książki, bo na samym początku przykuła moją uwagę, ale tytuł książki odbiegał dla mnie od okładki. Teraz po przeczytaniu książki wiem, że to był strzał w dziesiątkę. Niewątpliwie czekam na kolejne publikacje autorki gdyż będą tak dobre jak ta to pisze się na wszystkie.Gratuluję! 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)