czwartek, 12 lipca 2018

Ginger Scott "Chłopak taki jak ty"

 

Joss w wieku dziewięciu lat została uratowana przez Christophera przed śmiercią. Po tamtych wydarzeniach minęło już kilka lat a dziewczyna nie ma żadnej wiadomości od chłopca, który ja uratował. Dzień, w którym otarła się o śmierć jest dniem, w którym rozpadła się jej rodzina. Od tamtych wydarzeń dziewczyna się zmienił tak jak jej ojciec i już od tej pory nic nie było takie jak kiedyś.
Po ośmiu latach na boisku szkolnym Joss spotyka trzech nieziemsko przystojnych chłopaków, który tylko jeden wpadł jej w oko. Kiedy spogląda mu w oczy ma wrażenie, że je kiedyś już widziała. Nie daje za wygraną i próbuje się zaprzyjaźnić z chłopakiem z szkoły. Ma tylko wrażenie, że chłopak przedstawiający się za Wes nie jest tym, kim się przestawia. To, kim on jest?
Joss tylko przy Wes czuje się jak ta mała dziewczyna z dzieciństwa, ale nie wie, że jej już dawno nie ma. Tylko jeden mężczyzna może ocalić dziewczynę od destrukcyjnych poczynań.
Kim okaże się Wes?
Jak potoczą się losy ojca Joss i czy może przypomni sobie o wychowaniu córki?
Czy tragiczne wydarzenia z przeszłości wpłyną na zachowania dziewczyny?

TYTUŁ: Chłopak taki jak ty
AUTOR: Ginger Scott
WYDAWNICTWO Kobiece

W ostatnim czasie coraz bardziej polubiłam książki z gatunku New Adult i można powiedzieć, że już sporą część mam już przeczytaną. Kiedy zobaczyłam zapowiedź książki bardzo mnie zafascynował opis książki. Po przeczytaniu w głowie kłębiły mi się wiele pytań a autorka pozostawiła mnie w głębokim szoku, po którym ciężko było mi się otrząsnąć. Do tej pory nie czytałam żadnej z książek autorki, ale teraz wiem, iż wszystko, co wyjdzie z pióra pisarki na pewno przeczytam.

Ginger Scott swoją powieścią na samym początku przeniosła mnie do innego świata, z którego nie miałam najmniejszej ochoty wychodzić. Książkę przeczytałam w jeden dzień, co za tym idzie czyta się szybko i przyjemnie. Książka pod każdym względem jest precyzyjnie dopracowana a bohaterowie powieści przeżywają prawdziwe cierpienia, czym jest strata rodziców i alkoholiz ojca. Joss i Wes cierpią, lecz ich uczucia względem siebie są czyste, piękne i nieoczekiwane.

Autorka bardzo dużo opowiada w swojej powieści o sporcie i miłości do niego. To ojciec dziewczyny już w bardzo młodym wieku zaszczepił w niej miłość do sportu. To dzięki nowemu chłopakowi w szkole dziewczyna znów motywuje się do działania i postanawia walczyć o swoje. W między czasie ojciec Joss postanawia się zmienić dla córki, która już nie ufa i buntuje się przeciwko niemu. Zawsze, kiedy w życiu zaczyna się układać wydarzy się coś, przez co cierpimy lub tracimy kogoś, kogo bardzo kochamy.

„Chłopak taki jak ty” jest to książka, która zachwyci nie tylko nastolatków, ale i bardziej dorosłe kobiety. Autorka opisuje nam o miłości kilka wątków paranormalnych, przemianie ojca Joss, wypadku i zaginięcia głównego bohatera. Bardzo zasmuciło mnie to, iż książka kończy się w takim momencie, iż nie mam dalszych odpowiedzi na pytania. Mam tylko nadzieję, że wydawnictwo postara się, aby czytelnicy nie musieli długo czekać na zakończenie tej niesamowitej powieści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)