środa, 18 lipca 2018

Meredith Wild, Helen Hardt "Zmysłowa idealna żona"

 

Kate i Price’a Lewisów łączyło małżeństwo idealne – miłość, udane kariery i wspaniałe mieszkanie w mieście. Kiedy jednak Price ginie w katastrofie samolotu podczas podróży służbowej, bajka umiera razem z nim.

Mija rok, a Kate nadal nie może się z tym pogodzić. Przechodzi żałobę tak intensywnie, jak intensywnie kochała Price’a. Gdy szwagierka namawia ją na babskie wakacje – trzy tygodnie na wyspie na południowym Pacyfiku – Kate się zgadza. W willi równie ustronnej jak sama wyspa zamieszkują we dwie, a przynajmniej tak jej się wydaje do chwili, kiedy na plaży natyka się na ducha. Price żyje.

Ich ponownemu spotkaniu daleko do ideału. Kate dochowała wierności zmarłemu mężowi, ale teraz domaga się wyjaśnień. Zamiast nich otrzymuje zagadkową propozycję – może wrócić za trzy tygodnie do domu sama albo zniknąć z Price’em… Na zawsze.

Emocje szaleją, namiętność płonie jasnym ogniem, a Kate mierzy się z wyborem niemożliwym. Czy Price zdoła odzyskać żonę? A może jego tajemnice rozdzielą ich na zawsze?

TYTUŁ: Zmysłowa idealna żona
AUTOR: Meredith Wild, Helen Hardt
CYKL: Zmysłowa dziewczyna tom2
WYDAWNICTWO Edipresse Książki

Bardzo uwielbiam czytać książki swoich ulubionych autorów. Więc kiedy mam możliwość przeczytania to sięgam po publikacje bez najmniejszego problemu. Taką książką jest seria zmysłowa dziewczyna. Już od pierwszej części zostałam wciągnięta i miałam nadzieję, że i tym razem nie zawiodę się. Muszę wam tylko zaznaczyć, że to nie jest zwykły romans w tle znajdziemy także wątki kryminalne.

Zmysłowa idealna żona” jest to druga część cyklu, który nas wciąga i jest niesamowita a to, co znajdziemy w środku przeobraziło moje najśmielsze oczekiwania. Nie wiedziałam, iż świat przestępczy i skorumpowany rządzi się swoimi prawami.  Fabuła książki wciąga nas od samego początku i nie pozwala nam się nudzić aż do ostatniej strony. Niektóre sceny bardzo mi się podobały gdyż czytałam z wypiekami na twarzy i zapartym tchem.

Najciekawszym elementem książki jest kreacja bohaterów. Poznajemy Kate, która w jednym dnu jest szczęśliwa z swoim mężem a następnie dowiaduje się, że nie żyje. Zostaje przy niej jej najlepsza przyjaciela a zarazem szwagierka, która podtrzymuje ją na duchu. To za namową Michelle wybiera się na trzytygodniową wycieczkę, aby rozpocząć życie. Kobieta przeszła już bardzo wiele, lecz nie spodziewała się, z jaką zagadką przyjdzie się jej zmierzyć. Tylko dzięki miłości do męża znów zaczyna żyć tak jak dawniej. Współczułam Kate gdyż ciężko mi wyobrazić, co musiała czuć i z czym musiała się zmagać. Price to mężczyzna, który ma żonę i wspaniałe życie. Wszystko, co działo się przez ostatni rok ukrywa przed żona, aby ta była bezpieczna. Lecz miłość i zazdrość, jaką czuje jest silniejsza od niego i postanawia się ujawnić. Nie domyślił się tylko, iż ktoś już jest na ich tropie. Z jednej strony czuję, iż Price to zrobił z miłości do żony, lecz z mógł to jakoś załatwić inaczej. Nie musiał to tak wszystko się zakończyć.

Narracja bohaterów została skonstruowana na przemiennie, co pomogło nam na poznanie obu bohaterów. Uwielbiam czytać książki, w których możemy poznać najgłębsze myśli obydwojgu bohaterów. Dzięki temu książka staje się ciekawsza.

Autorki książki w zrozumiały sposób opisywały sytuację zdarzeń a język i styl jest zrozumiały dla czytelnika. Ta powieść bardzo mi się spodobała, ale nie podobało mi się to, iż tak szybko się kończy. Sceny są precyzyjnie napisane i ze smakiem, że nie miałam problemu, aby oczami wyobraźni zobaczyć, co autorki chciały nam przekazać. Książkę polecam wszystkim, którzy lubią lekkie historie na jeden wieczór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)