środa, 17 lipca 2024

Beata Majewska "Jej warunek"

 


Propozycja księcia Omara wywraca życie Kamili do góry nogami. Dziewczyna spełnia marzenie i leci do stolicy ukochanej Arabii Saudyjskiej, Rijadu, by otworzyć ekskluzywny salon kosmetyczny. Na miejscu, jak się okazuje, nie po raz pierwszy trafia na swoje przeznaczenie. Ahmed, bo o nim mowa, spotkał miss Camille zupełnym przypadkiem już w Polsce, niestety, w niezbyt miłych okolicznościach. Ich ścieżki przetną się ponownie, kiedy jego siostra Malika postanowi skorzystać z usług polskiej stylistki.

Ahmed zamierza uwieść słowiańską piękność, lecz szybko się przekonuje, że popełnił katastrofalny błąd, a Kamila umie postawić twarde warunki. Mężczyzna staje na głowie, by spełnić jeden z nich. Najważniejszy.

W ich relacji od początku iskrzyło, nic więc dziwnego, że na koniec pojawił się żywy ogień… Kto wyjdzie z tego pożaru cało, a kto spłonie?

Poznaj historię przystojnego Saudyjczyka i nieustępliwej Polki...

Kiedy zobaczyłam zapowiedź piątej części serii bardzo ucieszyła mnie ta wiadomość. Moją pierwszą myślą było to, że autorka powróci do historii Omara i Izy. Lecz moje wyobrażenia były mylne. Po otrzymaniu przesyłki nie mogłam się doczekać, kiedy zacznę czytać. Moje pierwsze spostrzeżenie, Kim jest Kamila? Lecz po chwili przypomniałam sobie, iż był wątek w jednej z części o Kamili. Teraz mamy okazję poznać kobietę i jej historię. Lecz czy kobieta pozna takiego mężczyznę jak Omara?

Kamila od ostatnich wydarzeń mieszka w Polsce wraz z przyjaciółką. Niespodziewanie dostaje propozycję pracy i zakwaterowania od księcia Omara. Kamila nie była pewna, jaką ma podjąć decyzję, lecz ostatecznie się zgodziła. Teraz przeprowadza się do Arabii Saudyjskiej na jakiś czas. Tam otwiera salon kosmetyczny, który cieszy się sporym powodzeniem. Do pewnego momentu wszystko było dobrze, lecz kiedy komuś coś się nie spodoba mogą dziać się różne dziwne rzeczy.

Kim jest Ahmed i jaki będzie miał udział w życiu Kamili?

Jak potoczą się losy Maliki i jej rodziny?

Jaki będzie jej warunek?

Pani Beata Majewska napisała powieść pełną emocji i życiowych sytuacji. Autorka książki w bardzo doby sposób opisywała sytuacje zdarzeń a język i styl, z jakim się czyta jest zrozumiały dla czytelnika. Tę książkę można powiedzieć, że pochłonęłam bardzo szybko gdyż przeczytanie zajęło mi kilka godzin. Historia tej dwójki tak mnie wciągnęła, że nie sposób było odłożyć lektury. Trzymająca w napięciu oraz pełna śmiesznych dialogów a także wciągająca fabuła i wyraziści bohaterowie to niesamowita mieszanka niczym „petarda”. Kolejny raz autorka zaskoczyła mnie.

„Jego warunek” jest to książka z kategorii romans, w której autorka dostarczyła nam niesamowitą książkę pełną miłosnych wątków, którą czyta się niesamowicie szybko. Książka wciąga już od pierwszych stron i nie pozwala odłożyć jej na półkę póki nie skończymy jej czytać. Zakończenie niesamowicie mnie zaskoczyło, lecz mam cichą nadzieje na kontynuację. Serdecznie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)