wtorek, 20 października 2020

Aniela Wilk "Ryzykant"


Cała Ameryka opleciona siecią spisków. Aniela Wilk powraca z drugim tomem porywającej, sensacyjno-erotycznej Figurantki. Bruce był agentem FBI. Przeszedł i widział naprawdę wiele. Ale dopiero pościg za tym konkretnym kartelem sprawił, że jego życie wywróciło się do góry nogami. Już samo spotkanie z Alice zmieniło wszystko. Wyszczekana pozorantka miała być tylko przynętą na złoczyńców, a okazała się ich prawdziwym celem. Dziewczyna sprawiła, że w żyłach Bruce’a nieraz gotowała się krew… I to nie tylko ze złości. Potem okazało się, że w tej sprawie nic nie jest takie, jakie się wydaje. Myślał, że wie, co to znaczy liczyć tylko na siebie. A przecież nie zdawał sobie wtedy sprawy, że cały układ jest przeciwko niemu. I chociaż problemów nie ubywa, po dramatycznych wydarzeniach z rodzinnego domu Bruce’a liczy się tylko jedno pytanie. Gdzie jest Alice? Szalony, wolny duch zapadł się pod ziemię. Nie z własnej woli. Były agent musi ją odnaleźć. Tropy prowadzą do szalonego świata, w którym nie ma granic między prawem i bezprawiem. W kolumbijskiej selwie nie liczą się nawet najbrutalniejsze znane im zasady.

Kiedy tylko skończyłam czytać „Figurantkę” byłam bardzo zła po pierwsze, że nie mam przy sobie kolejnej części i po drugie, że tak zakończyła się ta książka. Przez ten czas, kiedy czekałam na dostawę „Ryzykant” zastanawiałam się, co autorka mogła tym razem zrobić głównym bohaterom.

Bruce musi się ukrywać gdyż został oskarżony o wielokrotne zabójstwa. Były agent, aby nie iść do więzienia wraz z Robertem robią wszystko, aby nie wpaść w ręce Axa i innych agentów a także policji. W tym czasie Alice zaginęła bez wieści i nie wiadomo czy jeszcze tak naprawdę żyje. Rachel postanawia szukać siostry, lecz nie wie gdzie. Kiedy Bruce pojawia się u niej w progu jej mieszkania pierwszą myślą jest to, że przyszedł też ją zabić. Kiedy jednak udaje mu się przekonać do siebie kobietę kłopoty postanawiają ich nie opuszczać. Ktoś ich zdradzi a ktoś inny pomoże dla czystej chęci zysku. Lecz jak zakończy się historia Bruce i Alice?

Autorka rozwaliła mój system dosłownie i w przenośni. Nie spodziewałam się, że ta historia tak się potoczy. Niektóre wątki czytałam z niedowierzaniem a jeszcze inne z zapartym tchem gdyż jak najszybciej chciałam się dowiedzieć jak zakończy się ta cała opowieść. Bardzo podobało mi się, że Aniela Wilk postanowiła wpleść tutaj dodatkowo nowych bohaterów, których możemy bardziej poznać. Mówię tutaj o siostrze Alice – Rachel i Robercie. Mam tylko nadzieję, że jeszcze coś więcej dostaniemy o tej dwójce.

„Ryzykant” jest to druga część historii Bruca i Alice. Książka opowiada nam o sile miłości, brutalności, zdradach, tajemnicach a także trudnych wyborach, które musimy podjąć. Wciąga, fascynuje i pozostawia po sobie ślad. Jeśli macie jeszcze jakiekolwiek wątpliwości to zapraszam do przeczytania powieści a przekonacie się sami.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Burda Książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)