środa, 18 listopada 2020

"Grzeszne święta" Anna Bellon, J.B. Grajda , K.N. Haner, Kinga Litkowiec, Agnieszka Siepielska, Agata Suchocka, Anna Szafrańska, Marta W. Staniszewska, Anna Wolf, Paulina Świst


Zbiór gorących opowiadań na zimne wieczory. 

Za oknami mróz, z daleka słychać dzwonki przy saniach, śnieg skrzypi pod butami, a w ciepłym wnętrzu, rozświetlonym blaskiem ognia igrającego w kominku, spotykają się spojrzenia, splatają się palce, usta łączą się w pocałunku. Zamiast szelestu papieru towarzyszącego rozpakowywaniu prezentów słychać szelest ubrań zsuwających się na podłogę. 

To będą wyjątkowe Święta.

Paulina Świst, Anna Wolf, Agata Suchocka, Agnieszka Siepielska, Anna Szafrańska, Marta W. Staniszewska, J.B. Grajda, K.N. Haner, Anna Bellon i Kinga Litkowiec.

„Ki” Agata Suchocka

„Świąteczne przepychanki” Anna Wolf

„Lista niegrzecznych” Marta W. Stanisławska

„Druga szansa” J.B. Grajda

„Uwiedzeni smakiem” Anna Szafrańska

„Zabójcza pomyłka” Kinga Litkowiec

„Miłość o smaku ganach” Anna Bellon

„Idealne święta” Agnieszka Siepielska

„Kurier zawsze puka dwa razy” K.N. Haner

„BIESz/iCZADY” Paulina Świst

„Grzeszne święta” jest to zbiór opowiadań, które rozpalą nie jedną osobę w ten chłodny już czas. Bardzo czekałam na tą książkę już od dłuższego czasu a tym bardziej, że pisali to tak lubiani przeze mnie pisarze. Część z nich nie znałam twórczości, lecz teraz wiem, że najwyższy czas nadrobić zaległości.

Podobały mi się wszystkie opowiadania niektóre były dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Każda historia była inna i dokaż dej podchodziłam inaczej. Autorki pozwoliły czytelnikowi na odczuwanie ogrom emocji. Na końcu każdego opowiadania każda z pisarek zostawiła dla nas miłą niespodziankę w postaci przepisu np. Babeczki z żurawiną i świątecznych życzeń.

Największym zaskoczeniem były dla mnie opowiadania „Idealne święta” czy „Zabójcza pomyłka”. Przyznam szczerze, że nie miałam styczności z publikacjami autorek a teraz wiem, że to był mój największy błąd. Podobały mi się także „BIESz/iCZADY” i „Kurier zawsze puka dwa razy” tutaj akurat wiedziałam, co mogę dostać, lecz i tak bardzo miło zostałam zaskoczona. Po przeczytaniu miałam nieodarte wrażenie, że lista opowiadań została dla mnie w jeden konkretny sposób, ułożona. Od pierwszego do najlepszego.

Autorzy bardzo dużo włożyli trudu, aby napisać coś niezwykłego. Książka jest napisana prostym i lekkim językiem tak, że czyta się przyjemnie. Muszę jeszcze wspomnieć o okładce książki, która przyciąga wzrok. To dzięki takim książką możemy poczuć magię świąt. 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Akurat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)