sobota, 3 lipca 2021

Corinne Michaels "Zostań dla mnie"


W „Zostań dla mnie”, ostatniej części serii, pierwszoplanowym bohaterem jest Jacob. Robi karierę filmową w Hollywood, jako przystojny kawaler jest obiektem zainteresowania paparazzi i prasy plotkarskiej. Nie pasuje do małego Sugarloaf, ale zgodnie z ostatnią wolą ojca musi tu spędzić sześć miesięcy. Kiedy spotyka Brennę Allen, jego świat staje na głowie. Czy wykorzysta szansę na prawdziwą miłość i znajdzie powód, by zostać w swoim rodzinnym miasteczku?


„Hollywood nauczył mnie wszystkiego, co wiem o związkach, prócz tego, jak w nich trwać. Jako aktor stałem się mistrzem udawania. Udawania, że koszmarne dzieciństwo nie miało na mnie wpływu. Udawania, że wszystko w porządku. Udawania, że wiem, jak ocalić siebie, dziewczynę, cały ten przeklęty świat.

Zawsze jednak znałem prawdę – nie jestem niczyim bohaterem.

Do czasu, kiedy muszę wrócić do Sugarloaf na sześć miesięcy, a Brenna Allen daje mi szansę udowodnienia, że mogę zostać jej bohaterem. Ona jest wszystkim, czego pragnąłem, a czego nie mogę mieć. Jej złamane serce, piękna twarz i cudowne dzieci wywracają mój świat do góry nogami. Zamiast przygotowywać się do następnej głównej roli, zaczynam reżyserować sztukę teatralną w miejscowym gimnazjum.

Wszystko dla samotnej matki z małego miasteczka.

Byle tylko zobaczyć jej uśmiech.

Im dłużej tu jestem, tym bardziej chcę zostać. Dla niej. Zacząć życie od nowa w miejscu, do którego nigdy nie chciałem wracać.
 


Kiedy jednak wszystko się komplikuje, muszę zdecydować, czy dla kobiety, którą kocham, lepiej będzie, jeśli zostanę czy wyjadę?”

Czteroczęściowa opowieść, której bohaterami są bracia Connor, Declan, Sean i Jacob Arrowoodowie. Po śmierci znienawidzonego ojca powracają w rodzinne strony, by wypełnić jego ostatnią wolę. Każdego z nich czeka konfrontacja z przeszłością i własnymi uczuciami. Każdy musi podjąć decyzję, która radykalnie odmieni jego życie.

 Dziś już dobrnęliśmy do ostatniej części o cyklu Braci Arrowood. Szczerze powiem Wam, że żali się mi będzie rozstać się z tymi bohaterami gdyż bardzo ich pokochałam. Każdy z nich na swój sposób był inny i zmagał się ze swoimi demonami, lecz efekt końcowy był ten sam. Wszyscy znaleźli miłość w najmniej spodziewanym dla nich momencie.

Jacob jest ostatnim z braci, jaki musi odbyć pół roczny pobyt na farmie. W między czasie poznaję piękną rudowłosą Brennę Allen. Kobieta niedawno przeprowadziła się do rodzinnego miasteczka zmarłego męża. Choć od jego pogrzebu minęło już parę miesięcy a Brenna wciąż nie może pogodzić się z jego odejściem. Jako matka dwójki dzieci za dnia zakłada maskę i pokazuje wszystkim wkoło, że jest dobrze a tak naprawdę w nocy daje upust swoim emocją. Kiedy na jej drodze pojawia się Jacob wszystko zaczyna nabierać kolorów i świat zaczął wydawać się inny.

Choć Jacob ma swoje życie w Hollywood to tak naprawdę tu mieszkają jego bracia z rodzinami. Każdy z nich to właśnie tu Sugarloaf odnalazł swoją miłość życia. Teraz czas i na Jacoba może i on też odnajdzie to, co i bracia?

Jaka to była historia! Brak mi słów i sama nie wiem, co mam napisać, aby dobrze ubrać moje słowa. Autorka książki napisała niesamowitą powieść, która wciąga już od pierwszych stron. Styl pisarki jest lekki i przyjemny a powieść czyta się szybko. Zapewniam was, że nie będziecie się nudzić przy tej książce a znajdziecie za to niezapomniane chwile. Jak dla mnie warto czasami zarwać jedną lub może dwie noce na przeczytanie takiej książki. 

„Zostań dla mnie” jest to powieść bardzo mi się spodobała a nawet mogę powiedzieć, iż pochłonęłam ją. Autorka dbając o czytelnika dostarczają nam wielu emocji. Teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na inne powieści. Mam tylko nadzieję, że wydawnictwo pokusi się o wydanie innych powieści autorki.  Serdecznie polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Muza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)