piątek, 16 lipca 2021

Lauren Asher "Zdławienie"


Maya

 

Moje plany po studiach obejmują: vlogowanie, picie w różnych miejscach świata i wyjazdy z bratem, który bierze udział we wszystkich Grand Prix Formuły 1. 

Nie był w nich uwzględniony playboy Noah Slade, Mistrz Świata F1. 

Jego wrażliwość zaskakuje mnie, zniewala i zamyka moje serce dla każdego mężczyzny, który ośmieliłby się pojawić po nim. 

Nie ma sensu prosić o jego zwrot, bo wiem, że zanim uda mi się je odzyskać, zostanie roztrzaskane w drobny mak.



Noah
 

Jestem jedynym synem legendy Formuły 1, a fani nazywają mnie Amerykańskim Księciem.

 Żyję po to, by po wyścigu stać na najwyższym stopniu podium, przed tłumami skandującymi moje imię, z szampanem cieknącym po twarzy i adrenaliną buzującą w żyłach. 

Kobiety chcą ze mną sypiać, mężczyźni pragną mną być. Jednak nikt nie rzuca mi większego wyzwania niż Maya Alatorre, siostra mojego rywala i nowego członka zespołu. 

Razem tworzymy tykającą bombę i wystarczy jeden niewłaściwy ruch, by doszło do wybuchu.

 Ale przy niej chcę podpalić lont, eksplodować wspólnie w pasji i bólu. 

Bo, koniec końców, w pożądaniu i na wojnie wszystkie chwyty są dozwolone.

Kiedy tylko przeczytałam opis i zobaczyłam okładkę najnowszej powieści Lauren Asher postanowiłam jak najszybciej mieć ją u siebie. Już kiedyś miałam okazję czytać powieść z motywem formuły 1 lecz teraz, kiedy już jestem po lekturze śmiem twierdzić iż inne publikacje mogą się chować ze wstydu przed tą perełką.

Jeśli szukasz książki, dzięki której będziesz mogła zapomnieć o tym, co dzieje się wokół ciebie to ta książka jest właśnie dla ciebie. Jest tak dobrze napisana, iż przeczytałam ją w jeden wieczór a po wszystkim ciągle rozmyślałam o historii Maya i Noah, która trafiła prosto do mojego serca.

Bardzo polubiłam wykreowanych bohaterów. Każdy z nich ma swoje wady, lecz także i zalety. Styl pisarki i język, jakim operuje jest przyjemny dla czytelnika a powieść czyta się zaskakująco bardzo szybko. Autorka dostarcza nam wielu emocji a historia dwójki bohaterów jest zaskakująco niewyobrażalna.

„Zdławienie” jest to pierwszy tom rozpoczynającej serię Brudne powietrze. Jest to historia, która bardzo mi się spodobała a do tego wszystkie dodatki, jakie możemy odnaleźć w książce powodują o szybsze bicie serca. Nie chciałabym tu za dużo zdradzać, ale mogę zagwarantować, iż przy tej publikacji nie będziecie się nudzić.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Papierówka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)