sobota, 7 sierpnia 2021

Agnieszka Kowalska-Bojar "Nie ten czas"

Dla Nikolaja zemsta nie okazała się drogą do wybawienia. Przeciwnie, zaprowadziła go prosto do piekła. A skoro już tam się znalazł, wstąpił na służbę mocy piekielnych. Doskonale wyszkolony, bezlitosny, okrutny. W świecie pełnym przemocy, w świecie, w którym nie ma miejsca na miłość, a jedynie na seks. W świecie, w którym króluje wyłącznie zło, bo dobro jest zaledwie głupstwem.
 

I właśnie w ten świat wkracza Kamila, aby odkryć, kto jest odpowiedzialny za śmierć jej siostry. Nie do końca świadoma tego, co ją może spotkać, z jakimi ludźmi będzie miała do czynienia, podejmuje się zadania, które tak naprawdę przerasta jej siły. A kiedy spotyka Nikolaja, wszystko staje się jeszcze trudniejsze.
 

Bo kim on tak naprawdę jest?
 

Diabłem w ludzkiej skórze czy poharatanym psychicznie mężczyzną? Namiętnym kochankiem czy brutalnym wariatem? Zabójcą na usługach najgroźniejszej mafii świata czy zagubionym człowiekiem?
 

Niełatwo będzie odpowiedzieć na to pytanie. Niełatwo oprzeć się fascynacji. A najtrudniej oprzeć pożądaniu.

Skuszona pozytywnymi opiniami innych powieści autorki postanowiłam, że zgłoszę się do recenzji ostatniej części Seksowni Dranie „Nie ten czas”. Autorka od samego początku nie oszukuje nas i ostrzega przed brutalnością, przemocą i treścią kontrowersyjną. Każdy czytelnik czyta na własną odpowiedzialność. To właśnie ten opis a zarazem ostrzeżenie zaintrygował mnie w ten sposób, iż nie mogłam się powstrzymać, aby nie przeczytać tej powieści. Po przeczytaniu mogłam powiedzieć tylko jedno, ALE TO BYŁ SZTOS!!!

Kamila Kuźmińska właśnie pochowała siostrę bliźniaczkę, która zmarła w wypadku samochodowym. Dziewczyna nie rozumie przyczyny śmierci siostry i postanawia sama rozwikłać tą zagadkę. Nie wie tylko, że może wplątać się w tarapaty, z których może nie wyjść cało a walka, jaką będzie musiała zagrać wymagać będzie od niej walki o śmierć albo życie. Na pogrzebie spotyka Marka, który przedstawia się, jako znajomy siostry a zarazem jej były. To od niego dowiaduje się niezbędnych rzeczy a także dostaje list od Karoliny. Przeglądając Karoliny rzeczy widzi telefon, który chyba nie należy do niej. Kiedy dzwoni Kamila postanawia odebrać. Dowiaduje się, że jak najszybciej musi wracać do Petersburga, jako Wiera Sorokin do pracy Siergieja Aleksandrowicza Kuzniecowa. Na miejscu poznaje Nikolaja Arnautowa, którego wszyscy boją się. Dziewczyna nie spodziewa się, że właśnie poznała diabła w ludzkiej skórze. Diabeł, który tak łatwo nie pozwoli jej odejść.

Fabuła książki już od pierwszych stron zaintrygowała a także wciągnęła mnie do niesamowitego świata. Niezwykła historia, która tak naprawdę porusza tak ważne problemy i skłania nas do refleksji nad własnym życiem. Najbardziej bałam się czytać sceny z dzieciństwa Nikolaja. To, co wydarzyło się trzydzieści dwa lata temu przez jego ojca to wszystko wpłynęło na jego psychikę i jak postępował, aby zagłuszyć swoje lęki i koszmary. To, co wyczyniał z pracownikami Siergieja czytając, czułam zimny pot na plecach a strach, lęk ale i także ciekawość, co będzie dalej nie opuszczało mnie do samego końca. Natomiast postać Kamili była dla mnie nie małym zaskoczeniem. Cicha i skromna osóbka, lecz tu nagle ukazuje się mi z innej perspektywy. Momentami podziwiałam ja, lecz od czasu do czasu miałam chęć powiedzieć jej żeby otrząsnęła się i zaczęła myśleć, lecz miłość wygrywa nad rozumem. 

 „Nie ten czas” jest to prawdziwy rollercoaster a autorka tą powieścią doprowadza nas do białej gorączki. Teraz, kiedy przeczytałam tą lekturę już wiem, że każdą kolejną będę porównywała do tej. Ta publikacja jest dla mnie TOP 1 a wam, jeśli ktoś lubi tak mocne i niebezpieczne powieści to ta książka jest dla was. A ja teraz zabieram się za kolejnych seksownych drani :) 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)