niedziela, 1 sierpnia 2021

Monika Pawelec "Inwestor"


Romans z szefem swojego przełożonego to prawdziwa nikczemność. Ona doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ale nie potrafi się oprzeć.

Alice Law jest asystentką prezesa upadającego domu mody. Mimo że jej szef często przekracza granice relacji służbowej, co staje się męczące, kobieta kocha swoją pracę i zrobi wszystko, żeby uratować przedsiębiorstwo przed bankructwem.
Oskar Wade żyje w świecie luksusu. Zawsze dostaje to, czego chce. Jednak nie przypuszcza, że na jego drodze pojawi się kobieta, która będzie godnym przeciwnikiem, a zwykłe spotkanie biznesowe zapoczątkuje serię nieoczekiwanych zdarzeń.
Czy Alice i Oskar będą potrafili zachować profesjonalizm w swojej relacji?

Od jakiegoś czasu brakuje mi coś, co porwie mnie i nie pozwoli mi na nudę. Przeglądając zapowiedzi książkowe na stronie wydawnictwa moją uwagę przykuł „Inwestor” jest to pierwsza część serii Do jego dyspozycji Moniki Pawelec. Nie spodziewałam się tylko, że wciągnie mnie lektura, iż ciężko było mi się od niej oderwać i jakich emocji dostarczy mi autorka w 230 stronach powieści.

Autorka postanowiła wykreować bohaterów, którzy zaciekawili mnie swoim postępowaniem. Z jednej strony to był tylko zwykły romans, lecz za chwilę wydarzyło się coś, co pozwoliło mi myśleć, co innego. Alice i Oscar dwójka dorosłych ludzi a momentami miałam odczucie, że zachowywali się jak nastolatkowe, którzy sami nie wiedzą, co chcą. Bardzo polubiłam postać Alice i bardzo szybko chciałabym się dowiedzieć jak potoczą się jej dalsze losy.

Książkę czyta się lekko i przyjemnie. Po przeczytaniu tej książki potrzebowałam chwili, aby pozbierać się po tym, co zaserwowała nam tym razem autorka. Język i styl autorki jest przyjemny w odbiorze a postacie i fabuła jest tak niesamowita, że nie sposób odłożyć książki dopóki nie skończy się czytać do ostatniej kropki. Zakończenie książek jest tak zachwycające, ale niecierpliwie wyczekuje kolejnej części gdyż muszę dowiedzieć się jak potoczą się dalsze losy głównych bohaterów.

„Inwestor” jest to historia, która bardzo mi się spodobała a do tego wszystkie dodatki, jakie możemy odnaleźć w książce powodują o szybsze bicie serca. Nie chciałabym tu za dużo zdradzać, ale mogę zagwarantować, iż przy tej publikacji nie będziecie się nudzić. Ja książkę mam już za sobą i zdecydowanie mogę powiedzieć, że ta powieść jest dla dorosłych a jeśli się do nich zaliczasz to gwarantuje miło spędzony czas. 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)