wtorek, 5 lipca 2022

K. C. Hiddenstorm "Nieczyste zagrania"


Ethan Blackmore zajmuje wysokie stanowisko w mafijnej hierarchii, ale doskonale zdaje sobie sprawę, że droga na sam szczyt jest przed nim zamknięta. Dlatego postanawia za plecami szefa zrobić interes, który zagwarantuje mu ogromne wpływy, a co za tym idzie – wolność i bezkarność.

Kiedy FBI zaczyna węszyć wokół Blackmore’a, mężczyzna dogaduje się z Judith Knight, tancerką z nocnego klubu Orion. To, co miało być tylko układem za pieniądze, szybko zmienia się w uczucie, a początkowa niechęć przeistacza się w namiętność, która doprowadza do katastrofy...

Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać cykl Nieczyste zagrania od K.C. Hiddenstorm. Muszę przyznać iż byłam bardzo miło zaskoczona tym co przeczytałam. Nie byłam przygotowana na taką dawkę emocji jakie zaserwowała mi autorka.

Ethan Blackmore to wysłannik samego diabła który dla swoich korzyści nie ugnie się przed niczym. W swoim świecie zajmuje bardzo wysokie stanowisko lecz od jakiegoś czasu wokół niego zaczęli kręcić się agenci FBI. Wiedzą jakie prowadzi interesy i zaczynają szukać punktu zaczepienia aby móc go aresztować. Zrobią wszystko aby Blackmore trafił za kratki.

Ethan aby przechytrzyć agentów postanawia zmienić lokal i wynająć pracującą tak Judith aby grała jego dziewczynę. Co wydarzy się z tego niecodziennego zadania? Jak potoczą się losy tej dwójki?

Jeżeli chcecie nie tuzinkowej powieści, która przeniesie was w świat pełen tajemnic i historii, która może zniszczyć nie jedno marzenie. To ta książka jest właśnie dla was. Choć powieść nie jest zbyt obszerna to w najmniejszym stopniu nie zauważysz jak pochłonie cię i w zastraszającym tempie zostanie przeczytana.

Nieczyste zagrania” jest to historia, która od samego początku mi się spodobała. Ciekawa fabuła, duża dawka adrenaliny, wątek kryminalny, tajemnice i niespodziewane zwroty akcji pokazują nam, iż książka jest nie tylko ciekawa, ale i także sama nie pozwala nam abyśmy mogli odłożyć ją na bok. Jeżeli nie czytaliście lub nie jesteście pewni czy sięgnąć po tą publikację to muszę wam powiedzieć, iż KONIECZNIE MUSICIE TO PRZECZYTAĆ. Ja dawno nie czytałam tak wciągającej powieści, która pozwoliłaby mi się odprężyć i odpocząć.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Akurat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)