poniedziałek, 11 lipca 2022

Patrycja Ewa Trawka "Tylko bądź blisko"


Na pierwszy rzut oka życie Joli jest szczęśliwe i poukładane. Narzeczony ciężko pracuje, żeby utrzymać rodzinę, a ich córka jest beztroską sześciolatką. To jednak tylko pozory, które przykrywają smutek, lekceważenie i obojętność ze strony Marka. A gdy na jaw wychodzi jego zdrada, Jola z dnia na dzień zostaje samotną matką. Jednak tuż za kolejnym zakrętem życie stawia na jej drodze niezwykle przystojnego mężczyznę, który wydaje się być dziwnie znajomy...

Czy Bartek znajdzie sposób, by zbliżyć się do Joli? Czy kobieta da szansę sobie i nowo poznanemu mężczyźnie, by razem mogli odmienić swoje życie i nadać mu nowy sens?

Przeglądając portal Lubimy czytać natrafiłam na okładkę książki „Tylko bądź blisko”. Opis powieści tak mnie skusił, iż postanowiłam, że muszę tą książkę przeczytać. Jakie było moje zaskoczenie, gdy zaczynając czytać powieść tak mnie wciągnęła, że nie mogłam przestać jej czytać.

Autorka wykreowała bohaterów bardzo realistycznych, których moglibyśmy spotkać na ulicy i przejść obok nich obojętnie nie wiedząc, co tak naprawdę wydarzyło się w ich domu. Poznajemy Jolkę, która wiedzie teraz na pozór szczęśliwe życie. Można tak powiedzieć gdyż jej narzeczony pracuje za granicą i nie ma z nim najlepszego kontaktu. Od lat zmaga się z samotnym wychowywaniem córki. Kiedy dowiaduje się, co wyprawia Marek postanawia zerwać łączące ich relacje. Nie ma tylko pojęcia jak sobie sama poradzi.

Bartek zmaga się z demonami, które męczą go od trzech lat. Nie może pogodzić się z śmiercią jego najbliższych. Choć pracuje za granica, co jakiś czas przyjeżdża do Polski, aby spotkać się z przyjacielami. Na jednym z takich spotkać przypomina sobie o koleżance z czasów licealnych. Do końca urlopu postanawia działać i wziąć los w swoje ręce.

Książkę czyta się lekko i przyjemnie. Po przeczytaniu tej książki potrzebowałam chwili, aby pozbierać się po tym, co zaserwowała nam autorka. Język i styl autorki jest przyjemny w odbiorze a postacie i fabuła jest tak niesamowita, że nie sposób odłożyć książki dopóki nie skończy się czytać do ostatniej kropki. Jedno muszę przyznać, iż nie spodziewałam się takiego zakończenia.

„Tylko bądź blisko” jest to historia, która bardzo mi się spodobała a do tego wszystkie dodatki, jakie możemy odnaleźć w książce powodują o szybsze bicie serca. Nie chciałabym tu za dużo zdradzać, ale mogę zagwarantować, iż przy tej publikacji nie będziecie się nudzić. Ja książkę mam już za sobą i zdecydowanie mogę powiedzieć, że ta powieść jest dla dorosłych a jeśli się do nich zaliczasz to gwarantuje miło spędzony czas.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Lucky.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)