wtorek, 12 lipca 2022

Patrycja Ewa Trawka "Nie odchodź zbyt daleko"

Jola po wypadku trafiła do szpitala i przez nieporozumienie postanawia zerwać wszelkie kontakty z Bartkiem. Ten jednak nie daje za wygraną i stara się odzyskać utracone zaufanie. Pomoc przychodzi z niespodziewanej strony, jednak i tak porozumienie dwojga ludzi staje pod dużym znakiem zapytania. Problemy codzienności i brak odpowiedniej dawki empatii zmuszą Jolkę i Bartka do zastanowienia się nad swoim życiem i uczuciami. A wszystko skomplikuje nieoczekiwane odkrycie, którego Jolka dokona pewnego ranka.

Ujmująca opowieść o miłości, o którą czasem trzeba walczyć, a czasem po prostu dać jej szansę zaistnieć w życiu.

Po przeczytaniu pierwszej części musiała sięgnąć po kontynuację, aby dowiedzieć się, co będzie dalej w relacji Joli i Bartka. Nie chcę się za dużo rozpisywać, aby nie zdradzać głównej fabuły powieści.

Powieść, którą stworzyły jest nietuzinkowa i porusza moje najgłębsze struny uczuć i nawet nie wiem, kiedy a pokochałam głównych bohaterów. Splot wydarzeń, jakie później się wydarzyły doprowadziły do tego, że historia z każdą kolejną stroną staje się ciekawsza a moja ciekawość została zaspokojona i dostałam niesamowitą bombę niespodzianek, intryg i dużą dawkę miłości. Z każdą kolejną stroną publikacja zaczęła mnie zaskakiwać a książka została przeczytana jednym tchem.

Jeśli szukasz książki, która zawładnie twoim umysłem i zmieni twój światopogląd to zdecydowanie powinnaś przeczytać tą powieść. Sama w sobie ma magnetyzm, który ciągnie cię do lektury, a w której dogłębnie się zatracisz.

„Nie odchodź za daleko” jest to powieść bardzo mi się spodobała a nawet mogę powiedzieć, iż pochłonęłam ją. Autorka dbając o czytelnika dostarczają nam wielu emocji. Zachęcam do przeczytania książki! 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu i Autorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)