piątek, 1 lipca 2022

Agata Sobczak "Sidła"


Pikantna opowieść o miłosnych zawirowaniach

Mia przeprowadza się do ojca i macochy, która ma dwudziestojednoletniego przystojnego syna. Dziewczyna i Luke od początku za sobą nie przepadają. Mii wpada w oko najlepszy przyjaciel chłopaka – Mason. Pewnego wieczoru życie tej trójki zmieni się diametralnie. Po upojnej nocy nic nie będzie takie jak wcześniej. Dziewczyna wdaje się w gorący romans bez zobowiązań z dwoma chłopakami. Wszyscy dobrze się bawią, dopóki do głosu nie dojdą uczucia…
Kogo wybierze Mia?
Czy przyjaźń Luke’a i Masona zostanie wystawiona na próbę?

Co się stanie, gdy bohaterowie dowiedzą się o istnieniu nagrania wykonanego z ukrycia?

Czy tylko ja mam takie wrażenie, że pani Agata zaskakuje mnie swoją pomysłowością? Czytając „Sidła” nie spodziewałam się tak zawiłego a zarazem gorącego romansu, który rozpala do czerwoności. To jest nie moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, którą bardzo uwielbiam czytać za tak niesamowite powieści. To właśnie ta powieść najbardziej podobała mi się i która przyprawiła moje serce o szybsze bicie.

Właśnie mama Mia przeprowadza się do Europy i choć dziewczyna nie chce zmieniać szkoły i otoczenia to i tak jest zmuszona przeprowadzić się do ojca. Dziewczyna jest pełnoletnia, lecz po wybrykach z sprzed trzech lat jej matka woli, jeśli Mia będzie pod okiem ojca. Choć nie jest z tego powodu zadowolona i tak przeprowadza się do Los Angeles. Na miejscu poznaje Luke’a a ten od razu pokazuje swój charakterek. Lecz tylko sąsiadce udaje się jej jakoś przetrwać pierwsze dni w nowej szkole, choć od samego początku zostaje naznaczona przez Luke’a i Masona. Co takiego się stało, że chłopaki już na samym początku postanawiają tak a nie inaczej? Co jeszcze się wydarzy, aby sytuacja się diametralnie zmieniła? Czy relacja Luke’a i Masona może zmienić się, jeśli dziewczyna wybierze jednego z nich?

Książkę czyta się bardzo przyjemnie lekko i co najważniejsze szybko. Ja po przeczytaniu potrzebowałam kilku chwil, aby dojść do siebie w pozytywny sposób. Teraz już wiem, że każda kolejna książka, którą będę chciała przeczytać na pewno nie dorówna tej, choć myślę, że ta część powali czytelników na kolana.

„Sidła” jest to historia, która bardzo mi się spodobała a do tego wszystkie dodatki, jakie możemy odnaleźć w książce powodują o szybsze bicie serca. Nie chciałabym tu za dużo zdradzać, ale mogę zagwarantować, iż przy tej publikacji nie będziecie się nudzić. Ja książkę mam już za sobą i zdecydowanie mogę powiedzieć, że ta powieść jest dla dorosłych a jeśli się do nich zaliczasz to gwarantuje miło spędzony czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)