wtorek, 18 lipca 2023

Kamila Wiśniewska "Od zawsze byłaś moja"


Z miłości do niej mógłby zabić... i może będzie musiał

Aleksandr Siergiejew nie jest człowiekiem, z którym rozsądnie byłoby zadzierać. Jeszcze mniej rozsądnie byłoby podrywać dziewczynę, na której mu zależy. A już zupełnie nie warto robić tego w złych intencjach... Bo Siergiejewowie mogą być mafijnymi bossami, okrutnymi w gniewie i bezwzględnymi dla wrogów, ale kiedy kochają, dla ukochanej osoby zrobią wszystko. Tak jak ojciec Aleksandra dla swojej żony i syna, i tak jak Aleksandr dla Beatrice - dziewczyny, którą upatrzył sobie, kiedy oboje mieli po kilka lat. I z którą chce spędzić resztę życia.

Wygląda jednak na to, że ktoś chce ją skrzywdzić, ktoś na tyle szalony, że nie boi się zemsty Saszy i jego ludzi. Przed Aleksandrem niełatwe zadanie: trzeba odnaleźć winowajcę, a przy tym zapracować na miłość Beatrice - bo dziewczyna wcale nie sprawia wrażenia zachwyconej jego planami matrymonialnymi...

Pierwszy tom mafijnego romansu - ponad 400 tysięcy odsłon na Wattpadzie!

Kiedy dostałam możliwość zrecenzowania kolejnej powieści pani Kamili „Na zawsze będziesz m0ja” postanowiłam przeczytać pierwszą część z cyklu Od zawsze byłaś moja. Aby dogłębnie poznać losy głównych bohaterów musiałam poznać ich losy od samego początku. Nie spodziewałam się tylko, co mogę otrzymać w zamian.

Aleksandr Siergiejew od bardzo młodych lat był wychowywany tak, aby w dorosłym życiu przejąć rolę po swoim ojcu. Jako nastolatek u przyjaciela ojca spotkał piękną dziewczynkę i to właśnie w tamtym momencie zapragnął ją, aby uczynić ją swoją. Mijają lata a Beatrice staje się piękną kobietą i wielu mężczyzn chciałoby mieć ją u swojego boku. Pewnego dnia los niespodziewanie płata figle tym dwojgu i utwierdza w przekonaniu, że oni obydwoje są silni i niepokonani. Lecz wróg nie będzie czekał w nieskończoność i zaatakuje w najmniej spodziewanym momencie.

Czy wszyscy ujdą z tego cało?

Kto jest odpowiedzialny za atak na Aleksandr?

Czy uda się Saszy rozkochać w sobie Beatrice?

Przyznam się szczerze, że nie spodziewałam się aż takiej historii. Z jednej strony z początku wciągnęła mnie tak, że nie mogłam jej odłożyć.  Publikacja jest pełna zwrotów akcji, nieprzewidywalnych zdarzeń i bohaterów, którzy nie jeden raz nas zaskoczą. Pani Kamila tą książką zafundowała nam jazdę bez trzymanki trzymając nas w ciągłej niepewności od samego początku aż po ostatnią stronę. Język i styl pisarki, jakim operuje jest bardzo zrozumiały dla czytelnika a sceny są tak precyzyjnie napisane, iż zamykając oczy widziałam wszystko, co chciała nam przekazać autorka. 

„Od zawsze byłaś moja” jest to historia, która bardzo mi się spodobała a do tego wszystkie dodatki, jakie możemy odnaleźć w książce powodują o szybsze bicie serca. Jest to skomplikowana historia pełna tajemnic, uczuć i emocji. Ja z czystym sumieniem serca mogę wam tę książkę polecić a emocje, jakie odnajdziecie w tej książce nie będzie doskwierała wam nuda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)