wtorek, 31 stycznia 2017

K.N. Haner „Koszmar Morfusza” [PRZEDPREMIEROWO]

Jakiś czas temu miałam możliwość przeczytania książki „Sny Morfeusza”. Choć książka bardzo mnie wciągnęła do świata Cassandry i Adama to musiałam jakiś czas poczekać na jej kontynuację. Nie bardzo mi się spodobało, bo ta historia zakończyła się tak, że sama nie wiedziałam, co mam myśleć. Ale kiedy dostałam możliwość przeczytania drugiego tomu to byłam tak przejęta tym, że nawet nie wiedziałam, kiedy a minęła mi cała noc i egzemplarz był przeczytany.

Młoda dziewczyna zaraz po studiach postanawia wyjechać do Miami. Lecz to miejsce miało być jak raj na ziemi a okazało się piekłem. Zakochana kobieta robi wszystko, aby być razem z ukochanym, lecz on się boji się swoich szefów o bezpieczeństwo Cass jak i swoje. Potajemne spotkania nie umykają uwadze Erosa, który postanawia się zemścić na kochankach. Dziewczyna postanawia walczyć o to uczycie, ale im bardziej brnie w zakazany świat tym gorzej dla niej.

Czy tak naprawdę uda się Adamowi i Cass wyjść z tego cało?
Jak potoczy się historia z Tonnym?

Cassandra Givens młoda i zdolna, która potrafi dążyć do zamierzonego celu. Jej postać od samego początku mnie zafascynowała. W życiu zawszę miała pod górkę. Najpierw ojciec, później chłopak Nicoli a później Adam i Eros. Choć nie zawszę podobało mi się postępowanie Cass to i tak będę trzymać kciuki, aby wszystko się udało. Czasami miałam wrażenie, że sama nie wie, czego chce i ślepo sama wpycha się w ramiona Erosa. Jej postępowanie trochę mnie denerwowało, śmieszyło a z czasem nawet podziwiałam jak potrafi być oddana swojemu przyjacielowi. Popełnia błędy jak każdy z nas, ale czasami można coś wywnioskować i spróbować to naprawić.
„Próbuje mnie chyba pocieszyć, ale te słowa wcale nie są pocieszające. Doskonale wiem, że jest bezradny i także się boi. Milczymy przez dłuższy czas. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, że zaraz mam stąd wyjść bez wiedzy o tym, kiedy ponownie go zobaczę. Odechciewa mi się wszystkiego.”
Adam McKey prezes firmy, w której pracuje Cassandra. Od pierwszego spojrzenia rodzi się między tym dwojgiem jakieś nieokiełznane pożądanie. Ich relacje przekraczają granice a Adam próbuje zdominować dziewczynę nawet w pracy. Nie przypuszczał tylko, że nie jest to jakaś zwykła dziewczyna. Strach przed niebezpieczeństwem, jaki grozi dziewczynie postanawia się wycofać. Lecz nie przypuszczał, że się zakocha. A jemu uczucia są zabronione. Często denerwowało mnie zachowanie Adama. Sam nie wiedziało, co chcę „jak małe dziecko, które wraca tylko po zabawkę a jak mu się znudzi to ucieka” tak wiem, że to lęk prze Erosem wszystko powodował, ale powinien się zastanowić, co robi, bo to tylko skomplikowało sprawę.
„Adam tak rzadko bluźni, bo przecież uważa, że to mało kulturalne, a odkąd tu wszedł, ciska słowami jak z rynsztoka. Mój seksowny jak diabli chuligan w dresie. Swoją drogą, pasuje mu ten dres i bejsbolówka, tak samo jak drogi garnitur.”„Podchodzę do niego i próbuję złapać go za dłoń, ale on ją odtrąca. To chyba gorsze niż policzek.”
Poznajemy też nowych przyjaciół Cass Val i Antonego. Val koleżanka z pracy z czasem znajdują wspólne tematy i przeradza się to w przyjaźń. Choć Val jest koleżeńska w stosunku do Cassandry to za bardzo jej nie ufam. Mam względem jej mieszane uczucia a może się mylę nie wiem. Na początku wyjawia koleżance, że jest lesbijką, lecz poznany nowy znajomy wywiera na niej takie wrażenie, że postanawia zmienić swoją oriętacje. Antony znajomy z siłowni, na którą chodzi Cassandra. Chłopakowi od razu wpadła w oko, co później skutkuje niezobowiązującymi gorącymi spotkaniami. Z czasem poznaje Val i zostają parą.


Autorka książki bardzo dokładnie opisuje trudne życie Cass. Niektóre sceny bardzo mi się spodobały gdyż czytałam je z wypiekami na twarzy a niektóre czytałam z zapartym tchem, bo chciałam jak najszybciej przeczytać, aby wiedzieć, co się wydarzy później. K.N. Haner tą książką zafundowała nam jazdę bez trzymanki trzymając nas w ciągłej niepewności do samego początku aż po ostatnią stronę.

Pisarka porusza w swej powieści bardzo trudne tematy. Mafia, gwałt, sutenerstwo to tylko zalążek tego, co możecie znaleźć w tej książce. Grzechem było by gdybym nie wspomniała nawet słowem o okładce książki. Przyciąga wzrok i każe stanąć na chwilę gdyż nie możemy przejść obok niej tak obojętnie. Więc nie zostaje mi nic innego jak tylko zaprosić was do kupna i przeczytania tej porywającej powalającej na kolana książki. A cz ty masz odwagę kolejny raz wkroczyć w świat mrocznych fantazji? Ja się przekonałam i serdecznie zapraszam was do tego świata. 


Za możliwość przeczytania książki dziękuje K.N. Haner i Wydawnictwu Editio 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)