wtorek, 15 września 2020

Laurelin Paige "Perwersyjna miłość"


Odkąd Sabrina odkryła, że jest jednym z sekretów Donovana, nie może poukładać własnych myśli i zrozumieć swoich uczuć. On sam zniknął i nie daje znaku życia.

Z pomocą przybywa siostra Sabriny, Audrey. Dzięki niej nowa rzeczywistość staje się łatwiejsza do zniesienia. Szybko okazuje się jednak, że przeszłości nie da się tak łatwo wymazać. Zarówno dla niej, jak i mężczyzny, który zna każdy najmniejszy szczegół z jej życia.
Czy Donovan jest zdolny do prawdziwej miłości? A może nadal prowadzi swoją perwersyjną grę?

Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać powieść „Perwersyjny bogacz”, lecz zakończenie powieści tak się zakończyło, że bardzo wyczekiwałam na kolejną część. Kiedy tylko przyszła mi zamówiona książka od razu zasiadłam w fotelu i musiałam dowiedzieć się czy historia Donovana i Sabriny będzie miała swoje szczęśliwe zakończenie. Dlaczego? Gdyż jestem romantyczką i tylko takie powieści pozwalają mi wierzyć, że dobro i miłość zwycięża nad złem.

Sabrina właśnie dowiedziała się, że Donovan tak naprawdę ingerował w jej życie nie teraz, lecz już od czasów studiów. Z początku nie rozumie tego, lecz z każdą chwilą uzmysławia sobie, że to on tak naprawdę się nią opiekował i zaczyna się jej to podobać. Dzięki wizycie siostry kobieta trzyma się po ucieczce ukochanego, lecz kiedy idą na obiad z Westonem okazuje się ze Donovan wrócił i jest w restauracji z byłą kochanką. Sabrina ucieka nie czekając na wyjaśnienia. Mężczyzna wie, że Sabrina jest jego kobietą życia, lecz czy uda mu się odzyskać kobietę?

Laurelin Paigie już nie jeden raz zaskoczyła nas swoją pomysłowością, lecz teraz przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Nie pomyślałabym, że autorka pokusi się o napisanie takiej powieści gdyż do tej pory poznałam pióro autorki z innej strony. Główni bohaterowie mają swoje wady i zalety a także specyficzne upodobania seksualne, które tylko oni wiedzą najlepiej jak się zaspokoić. Poznajemy dokładnie to, co wydarzyło się na Harvardzie i dlaczego kobieta nie dostała drugiej szansy Bay tam powrócić jak i wiele innych sytuacji, na które teraz Sabrina dostaje odpowiedzi.

W tej historii czujemy ogrom emocji, które niosą nam pewną puentę. Świetny styl i zróżnicowani bohaterowie oraz fabuła, która jest tak nieoczekiwana, ale zaskakuje w odpowiednim momencie. Teraz wiem, że na długo nie zapomnę tej powieści a każdą jedną książkę autorki mogę wziąć z zamkniętymi oczami.

 „Perwersyjna miłość” jest to historia, która pokazuje nam, z czym muszą zmagać się główni bohaterowie, aby w życiu zaznać, choć trochę szczęścia. Decyzje, które są przed nimi i które musza podjąć mogą zaważyć o ich losach. Polecam przeczytać serię „Kuszący duet” a emocje, jakie odnajdziecie na długo zapamiętacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)