wtorek, 22 czerwca 2021

M. F. Mosquito "Przekonaj mnie"


Prawdziwa miłość nie boi się przeszłości.

Zranione serce nie jest jedyną rzeczą, jaką ukrywa przed światem Aleksandra, piękna i niezależna właścicielka agencji reklamowej. Druga tajemnica dotyczy powodu rozstania z ukochanym - od czasu tamtego wydarzenia młoda kobieta otoczyła się murem, za który nie ma wstępu żaden przedstawiciel płci przeciwnej. Problem w tym, że wielkimi krokami zbliża się wesele jej byłego chłopaka, a Aleksandra nie ma zamiaru pojawiać się tam sama. Rozpoczyna więc gorączkowe poszukiwania partnera, który mógłby jej towarzyszyć, ale popularne portale randkowe okazują się kiepskim rozwiązaniem. Jedyna nadzieja w przystojnym barmanie, który przypadkiem pojawia się w życiu Aleksandry, ratując ją z opresji. Czy zagości w jej świecie na dłużej? I co się wydarzy, gdy w końcu wyjdzie na jaw pilnie strzeżony przez nią sekret?

Jeszcze nie tak dawno słyszeliśmy o nowym Wydawnictwie Amare które zaczyna raczkować. Teraz z dnia na dzień Wydawnictwo zaskakuje nas nowościami, którymi nas rozpieszczają. Dziś chcę Wam przedstawić powieść debiutującej autorki M.F. Mosquito „Przekonaj mnie” Jest to pierwsza część cyklu oblicza miłości. Choć okładka nie przykuła tak ojej uwagi jak opis to teraz nie żałuję każdej spędzonej minuty z tą lekturą.

Aleksandra to młoda i ambitna kobieta, która prowadzi własną firmę, lecz nie ma szczęścia w miłości. Od jakiegoś czasu zarejestrowała się na portalu randkowym. Znajduje tam mężczyzn tak beznadziejnych, lecz bezpiecznych dla jej serca. Po ostatniej randce Leksi postanawia usunąć konto i wraz z przyjaciółmi zapomnieć o ciężkim dniu. Idą do klubu Daniela ich znajomego, lecz Leksi jeszcze nie wie, że to właśnie tego dnia spotka kogoś, kto zmieni jej życie. Na wszystko zacznie patrzeć inaczej niż do tej pory. Spotyka tam Mateo, którego bierze za pracownika. Jednak się okazuję, że jest wspólnikiem Daniela.

Mężczyźnie spodobała się kobieta, która jest nie tylko piękna, ale dowcipna i inteligentna. Postanawia poderwać ją, lecz nie wie, że kobieta nie szuka nikogo i ma swoje zasady. Postanawia zaryzykować, choć sam chciał na jakiś czas odpuścić sobie po ostatnim związku.

Czy losy Aleksandry i Mateo splotą się w jedną całość?

Co tak naprawdę ukrywa Leksi przed mężczyzną?

Czy Aleksandra znajdzie partnera na ślub kuzynki?

Autorka książki bardzo dokładnie opisała nam życie głównych bohaterów czasami nie pomijając żadnych szczegółów. Większość scen czytałam z zapartym tchem i nie mogłam się doczekać, co będzie dalej. Ale kiedy przeczytałam już ostatnią stronę czułam się lekko rozczarowana, (ale w pozytywny sposób), bo za szybko się wszystko skończyło a ja czułam lekki niedosyt. M. F. Mosquito zafundowała nam niebywałą powieść, dzięki której może być z siebie dumna. Książka jest napisana prostym językiem, co za tym idzie bardzo szybo się czytało. Pisarka w swojej powieści porusza trudne tematy. 

„Przekonaj mnie” jest to opowieść o miłości, przyjaźni i tajemnicach. Autorka pokazuje nam tą powieścią, iż w życiu możemy pokonać wiele przeszkód na swojej drodze do szczęścia a miłość możemy znaleźć tam gdzie najmniej jej się spodziewaliśmy. Ja już wyczekuje kolejnej części czyli "Wybierz mnie". 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Amare.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)