sobota, 15 października 2022

K. C. Hiddenstorm "Gangsterzy 2. Nowa rozgrywka"


Wyczekiwana kontynuacja historii Ryana i Evy.

Mafijne porachunki, groźni mężczyźni, niebezpieczny romans, walka na śmierć i życie!
Eva Nolan zrobi wszystko, żeby dowiedzieć się, kto jest odpowiedzialny za uknutą przeciwko niej intrygę, która naraziła ją na ogromne niebezpieczeństwo. W tym wypadku "wszystko" oznacza zwrócenie się o pomoc do gangstera, który jest prawą ręką szefa mafii, a do tego brał czynny udział w porwaniu dziewczyny.
Ryan Taylor przyjmuje zlecenie, ale kosztownie wycenia swoje usługi. Ma gdzieś to, co podpowiada mu zdrowy rozsądek. Wie, że sporo ryzykuje mieszając się w tę sprawę, jednak prowadzona przez dziewczynę gra jest zbyt wciągająca. Mężczyzna szybko uświadamia sobie, że jego kontrola nad akcją to fikcja, i że przestały interesować go wyłącznie pieniądze...

Po przeczytaniu części pierwszej od razu wzięłam się za kontynuację. Tak naprawdę już sama nie wiem, czego mogę się spodziewać, co tym razem wymyśli autorka, ale wiem jedno będę się bawić dobrze.

Po ostatnich wydarzeniach Eva postanawia dowiedzieć się, kto jest za to wszystko odpowiedzialny. Nie spodziewa się, że prawda tak naprawdę może ją zaboleć a bliscy znajomi mogą się okazać wrogami. Postanawia, że jedyną osobą może okazać się jej porywacz. Ryan postanawia pomóc kobiecie, ale nie za darmo. Układają plan, który realizują skrupulatnie punkt po punkcie. W pewnym momencie ich znajomość przeradza się w romans, lecz to właśnie Ryan nie umie się przyznać do uczuć.

Co zrobi mężczyzna ktoś będzie zagrażał Eva?

Kto okaże się tak bezwzględny i zlecił porwanie kobiety?

Jaki mają plan Ana i Ryan, aby zemścić?

Dawno nie czytałam tak dobrej książki, która wbiła mnie w fotel i nie zaciekawiła mnie do tego stopnia, iż nie miałam ochoty iść spać. Tutaj fabuła jest tak ciekawa, że nie sposób się nudzić. Głównych bohaterów pokochałam od samego początku i od pierwszych stron trzymałam za nich kciuki, aby im się udało. Podoba mi się język i styl, jakim jest napisana powieść, co za tym idzie bardzo szybko się czyta a lektura jest tak wciągająca, że nie można od niej się oderwać.

Pani Karina napisała powieść pełną emocji, która kipi erotyzmem, pożądanie, które miesza się ze strachem a tęsknota z pożądaniem. Książka jest napisana ze smakiem a każda scena zbliżenia jest tak opisana, że zamykając oczy widzę wszystko i mogę puścić wodze wyobraźni a tam naprawdę dużo się dzieje. Ja już z niecierpliwością wyczekuję na trzecią część.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)