środa, 14 grudnia 2022

Agnieszka Siepielska "Piekło Hulka"


“Dlaczego ona nie cierpi z powodu tego, co zrobiła, kiedy ja cały czas płonę w piekle, które mi zgotowała?”. 
Hulk

Jay podczas pobytu w domu rodzinnym spotyka Chloe – dziewczynę, którą znał od dziecka. Patrzy na nią jak oniemiały, ponieważ nigdy by się nie spodziewał, że podlotek zmieni się w taką piękność.

I co gorsza – chyba się zakochał.

Wszystko układa się idealnie. Kiedy Chloe zachodzi w ciążę, Jay postanawia kupić pierścionek zaręczynowy i się oświadczyć. Jednak to, co stanie się później, będzie przyczyną jego cierpienia przez kilka długich lat. Chloe zrani go najboleśniej jak to tylko możliwe.

Kiedy po latach widzi ją w klubie, nie może uwierzyć w to, jakie ma szczęście. W końcu będzie mógł się zemścić. Chloe zapłaci za to, co zrobiła! Zgotowała mu piekło, a teraz sama pozna jego smak.

Po przeczytaniu Damy Paxtona tak wciągnęła mnie ta historia, że postanowiłam przeczytać kolejną cześć serii. Ci, którzy przeczytali poprzednią część wiedzą dokładnie jak zakończyła się poprzednia. I tu właśnie rozpoczyna się przygoda Jaya i Chloe. Łączyła ich pewna przeszłość. Lecz w pewnym momencie wydarzyło się coś, co rozdzieliło ich na kilka lat. Chloe zmieniła swój wizerunek, lecz ciągle żyła w strach, że jej pierwsza a zarazem jedyna miłość w pewnym momencie ją rozpozna i w pewnym pozna coś, o czym nie powinien był się dowiedzieć. W pewnym momencie prawda wychodzi na jaw a Chloe jest zmuszona zmierzyć się z gniewem Hulka. Nie wie tylko, jakie konsekwencje będzie musiała ponieść i kto będzie stał za wszystkimi krzywdami w jej życiu i Jaya.

Czy mężczyzna będzie potrafił wybaczyć Chloe?

Kto przyczynił się do rozstania Jaya i Chloe?

Kto porwał Lexi i co działo się z nią przez te wszystkie lata?

Jaka to była historia! Brak mi słów i sama nie wiem, co mam napisać, aby dobrze ubrać moje słowa. Autorka napisała powieść, która chwyta za serce i nie puszcz do ostatniej strony. Każde zdanie, strona jest starannie przygotowane dla czytelnika, za co ogromnie dziękuje. Książkę czyta się lekko i co najważniejsze bardzo szybko. Język i styl jest przyjemny w odbiorze a postacie są ciekawie wykreowane, że nie sposób odłożyć lektury na bok dopóki nie skończy się jej czytać. Najbardziej podobało mi się zakończenie i nie ukrywam, że z miłą chęcią sięgnę po inne publikacje autorki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)